niedziela, 27 kwietnia 2008

Sabat czarownic...

Ajj jak było fajniście :)

W sobotę ok godz 11.00 spotkało się grono zakręconych pozytywnie ;P Mam tu oczywiście na myśli szalone scraperki :) Ja i kilka osób spoza Łodzi zostałyśmy zaproszone do łódzkiego Cafeartu :) I wielkie dzięki za to, że mogłam poznać tyle wspaniałych osób :* W końcu mogłam stwierdzić że nie tylko ja jestem dziwną kobietą :D Bo co tam kosmetyki...lakiery... ważne Ćwieki ;P!! Prawda Yoasiu :*?

Żeby nie było że zmyślam. Mam dowody: zdjęcia ukradzione od Filki- wariatki :D ( kochana nie wiedziałam że Ty taka szalona i że tak k.... szastasz ;P ;P )

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Zajebiaście było :D Cieszę się że mogłam Was poznać i mam nadzieję że jeszcze kiedyś...


Aha no i dziękuję mojemu R. za cierpliwość :D :* KTC :* ( trzeba się podlizać kierowcy ;P)

pozdrawiam

zielono mi... :) tra la la la la...

7 Comentários:

Jaszmurka pisze...

Zielona! Ciesz się, że z Filką nie spałaś! Ja mam traumę aż do teraz ahahaha

ona uzależnia! ajajaa

sikaaaaaaaaaam

uguguu

Zazdraszczam okropnie spotkania :*
okropnie :*

Może uda nam się poznać co? np. 14 czerwca 8) w Warszawie {hyhy}

Zielona pisze...

Nie wiem czy dotrę do Warszawy ale na razie się jeszcze nie nastawiam...

A spotkać bym Cię chciała i to straszniście ;P Wariatko ;)

Ciekawe co ta Filka Ci robiła... :D

Filka pisze...

ja nic nie robiłam, cichutka jestem, skromna i bardzo wstydliwa hahahaha

Czasem sie człowiekowy wymknie nieładne słowo to się czepiaja malpy jedne kakakakaakkak
było super!!!!!!!!!!!!!

pozdrów wytrwałego chłopaka!!!! następnym razem zaciagniemy go siła na góre a potem........

Zielona pisze...

O kurcze... po wyznaniach Jasz to ja się boję co Ty zrobisz z moim R. ;P

A cicha to byłaś... jak jadłaś zalewajkę :D :D Aż Ci się uszy trzęsły ;)

Monia vel bobinia pisze...

Zielona dzięki za spotkanko i koniecznie trzeba to powtórzyć !!!
A chłopak to powinien medal dostać - kurde, że też nie wpadłyśmy na to na spotkaniu, wypisałabym mu chociaż dyplom za wytrwałość :) ale on cię musi kochać :)
Fajnie, że się poznałyśmy

Zielona pisze...

Ano jakoś mu to wynagrodziłam ;P Było super :*

Szkoda że nie mieszkam w lodzi bo częściej bym wpadała do Was :D

blondyna01m pisze...

no:) kochana:) widze ze spotkanko sie udalo:) i dobrze

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO