piątek, 2 maja 2008

Próba...

... nie wiem czy mi się udało czy nie. Ocenicie same!! Postanowiłam zmierzyć się po pierwsze z żółtym kolorem (który zawsze mi z bloków zostaje ;)) a po drugie miało być trochę "starociowo" bo wydaje mi się że tak właśnie lubi właścicielka tego mini albumiku na harmonijce. Na spotkaniu w Łodzi dostała go Yoasia :* razem z sówką :)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

I karteczka która na razie nie ma przeznaczenia :)

darmowy hosting obrazków

Na koniec kilka fotek z wczorajszej wyprawy do zoo :) :)
Było fajniście :* dziękuję :)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

4 Comentários:

E pisze...

żółty to chyba najrzadziej spotykany w scrapach kolor ...
poradziłaś sobie z nim :))

ciuchhh pisze...

składaczek bardzo ładny :) ale karteczka super hiper ekstra słodka. Do schrupania :))

oooo! ja też bym się do zoo przejechała...

blondyna01m pisze...

ni wiodze ze milo dzionek spedzilas:):):) heh tez bym sie przejechala.
albumik super;):)karteczka tesh:)
ps. ja jush skonczylam robic parawanik i teraz nbiore sie za pudeleczko:D

Zielona pisze...

Dzięki dziewczyny :*

W zoo było super :D :D

Martuś a Ciebie to ja zapędzę na forum!!! Zobaczysz!! Ja chcę widzieć Twoje prace! Skoro ja Cię wciągnęłam to pokaż co zrobiłaś chociaż :) Mam nadzieję że Ci się szybko nie znudzi!!

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO