środa, 16 kwietnia 2008

Dwa mini zestawy

Ostatnio wzięło mnie na robienie właśnie takich maleństw... Nie mam papierów i materiałów do większych prac więc na razie zadowalam się takimi maleństwami i karteluchami ;) Wiem, że nic nadzwyczajnego ale mi się podoba ;P

Tutaj próba połączenia brązu z zielenią :) Na pewno będzie więcej takich połączeń!!
darmowy hosting obrazków

I tradycyjna czerń ;P
darmowy hosting obrazków

Niby czasu mam ostatnio dużo ale weny brak :/ I trochę też chęci... boję się tykać papierów bo wszystko mi się powoli kończy a kasy na nowe zakupy jak nie było tak nie ma :/ A co ja zrobię bez ćwieków i kwiatuszków?? Chyba sobie pooglądam kartki ;P

Narzekam...narzekam a wcale tak źle nie jest :) Zostało mi jeszcze półtorej tygodnia praktyk :) Wiem, że zleci ale i tak jestem pozytywnie już nastawiona do życia :)

Jeszcze coś co jak zobaczyłam to wywołało uśmiech na mojej buzi :) Niby nic a jednak coś... Taki napis znalazłam na kopercie od jakichś rachunków...

darmowy hosting obrazków

Oczywiście koperta już przeze mnie porwana ;P Może kiedyś i mi wyjdzie tak starociowo :)

Pozdrawiam Marlena :D

15 Comentários:

Zielona pisze...

Kurcze nie wiem co jest grane ale nie mogę usunąć tego zdjęcia co ma zły rozmiar :/ Zawsze się udawało a dziś jakiś problem z fotosikiem...

Ana pisze...

wow, piękny pierwszy komplet, uwielbiam takie połączenia, a drugi mi się niestety nie wyświetla:(
koperta super:)

Ana pisze...

wyświetlił się:0
śliczny:)

Unknown pisze...

cudne, ale chyba b&w mi się bardziej podoba :)

sensibilite pisze...

jak ty robisz takie cuda :O Mów tylko zaraz xD Bardziej podoba mi się z zielenią oczywiście;] Moją ukochaną;*

ciuchhh pisze...

świetne kompleciki, ta zakładka czarna wygląda świetnie.. szkoda że jej całej nie widać.

pasiakowa pisze...

Zielonobrązowy komplecik.. mniam mniam :) Zwłaszcza ta zieleń piękna ;)

Szaroekologiczny napis bombowy :) Też wywołał u mnie uśmiech :)) Dzięki :)

Filka pisze...

nastawienia do zycia zazdroszczam :P oby tak dalej, bo przeciez zycie jest piekne :)
ładne polaczenia :)

Ana pisze...

zdjęcia u mnie na blogu w końcu są!:)

Jaszmurka pisze...

Zielono brązowe połączenie MIODZIO :D

:*

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

brązowo-zielona zakładka z motylkiem jest przeurocza (:
bardzo ładne rzeczy tworzysz (:

Bea pisze...

Zielona!! Rozchumurz się, zaraz słonko wyglądnie i świat rozpromieni, a wówczas i wena na scrapowanie z każdego czegoś przyjdzie :D
Fajne zestawiki :D

Anonimowy pisze...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.

Nela5 pisze...

no kochana kompleciki masz cudowne ;-)))

Yoasia pisze...

zestawiki jak dla mnie rewelacyjne oba. z materiałami mam podobny problem:)

ale kochana damy jakos rade. wierze w to....

a napis na kopercie swietny jest:)

całuski i .......... do zobaczenie w sobote:)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO