sobota, 12 kwietnia 2008

Przedstawiam Wam...

takiego stwora ;P To chyba kotka w tym że nie na pewno ;)

Ma na imię Malwinka i będzie komuś sprezentowana :) Oczywiście jak zwykle nie wiem komu bo... robię zawsze tak, że gdy komuś chcę coś dać to wtedy szukam komentarzy pod rzeczami które mam do wyboru i wysyłam najczęściej coś co tej osobie się najbardziej spodobało :) Taka moja filozofia ;P Więc kto wie...może do Ciebie trafi to stworzątko ;P Może niedługo a może za kilka miesięcy ;)

darmowy hosting obrazków

Miałam dziś jechać na dyskotekę...cieszyłam się... ale są ważniejsze rzeczy :/ Trochę się smutam ale rozumiem... Chyba zaraz pójdę sobie i poscrapuję bo nie wiadomo kiedy R. do mnie przyjedzie.

Pozdrawiam

7 Comentários:

Anonimowy pisze...

sliczna kicia :) słodka i chyba w balecie cwiczy:D:D:D widze ze szycie cie wciagnęlo:D



ps o jak ja nie lubie tych kodow przepisywac

yoasia

Ana pisze...

mi się podoba i to baaardzo!!!!
uwielbiam koty:)

sensibilite pisze...

taka.... nietypowa ta kicia xD Podoba mi się ;] fajne są takie rzeczy bo oryginalne, jedyne w swoim rodzaju;] a ona jest taka sweet ^^ Pozdrawiam;*

ciuchhh pisze...

hahaha prawie jak hello kity ;) śłodkościowa kocica :D

truskawkaM pisze...

kocia genialna :)

lubie starsnzie takie nienaturalne stwory :D
a lapki wyrastające z głowy sa mega :D

pozdraiwam i dlaszej inspiracji do szycia slodkich potworakow :)

Filka pisze...

cholera no jak Wy to robicie ze tak fajnie szyjecie, ja lewe rece mam!
kurs poproszę ;)))

Nowalinka pisze...

Jaka słodka - jak dla mnie to pasuje na baletnicę :) - to chyba przez te wstążeczki przy nóżkach- co daje wrażenie baletek :)
Super stworki Zielonej Marlenki :0]

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO