poniedziałek, 26 maja 2008

Udało się

Dawno temu wysłałam zgłoszenie do Wylęgarni . Wtedy byłam świadoma, że mam małe szanse, więc porażka mnie nie przeraziła. Ale kilka tygodni temu przypomniałam sobie znów o tej galerii i pomyślałam- co mi szkodzi spróbować teraz? I udało się :) Od dziś moje kartki można kupić właśnie tam :)

Między innymi znalazły się te nowe kartki :)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Wczoraj wciągnęłam się w chomikowanie ;) Mam zamiar dorzucić tu trochę rzeczy do scrapów( jakieś obrazki itp) więc zapraszam do ściągania :)

15 Comentários:

Ana pisze...

super!
gratki:*

Nowalinka pisze...

O, śliczne karteczki - gratuluję! :)

blondyna01m pisze...

no ja jush pogratulowalalm wczesniej jak wiedzialam ale jesio raz gratuluje;* buziaki kochana;) kartki boskie

Zielona pisze...

Dzięki dziołszki ;P :* Cieszę się z tego jak dziecko :D

truskawkaM pisze...

gratuluje ! :*

śliczne karteczki :)

Filka pisze...

gratki gratki :)
fajniusie :)

EWA pisze...

Gratuluję!!! fajne karteczki!!

Unknown pisze...

no to gratulacje:)

blondyna01m pisze...

byś coś wstawila a nie:P:P

Zielona pisze...

Oj gdybym jeszcze miała co ;P W tym tygodniu wydziobałam tylko kopertę na kartkę ;P :*

Ana pisze...

Zielona- coś Ci piszę:){wklejam, bo nie chce mi się tego 20 razy pisać;)}
chciałabym zorganizować wymianę(wyzwanie znaczy się) takie jak dziewczyny{szaleństwo, tylko oczywiście inne;))
jeśli jesteś zainteresowana, zapraszam na mojego bloga
www,notki-lary.blogspot.com

sensibilite pisze...

zielona;* zdałam na kartę motorowerową teorię:D jutra praktyka;| proszę trzymaj kciuki;*

sensibilite pisze...

heh zdałam też praktykę xD:)
teraz trzeba skutera sobie kupić xD
;*

Renny Berryboar pisze...

Ej no, "gratulachy" :]
Śliczne karteczki (moja ulubiona to ta z suchymi kwiatkami ;) )

pasiakowa pisze...

Piękne kartki! Ta z suszkami to chyba moja faworytka - uwielbiam takie wykorzystanie kwiatków :)))

No i gratulacje z Wylęgarnią! :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO