środa, 21 maja 2008

WYNIKI

Ogłaszam wszem i wobec, że tym razem będę konsekwentna!! Miała wygrać pierwsza osoba która przyśle licznik i tak będzie...

Wygrała CICHO (od ślicznych modeliniaków ;) )

Gratuluję też Poczwarce złapania 3000 ale przykro mi, byłaś druga. Długo walczyłam z sobą żeby nie ogłosić trzech wygranych ale mam zbyt dużo zaległych nagród do wysłania a kasy na wysyłki wciąż brak :/

Lara- Tobie też dziękuję za ładniutkiego kwiatuszka ;P Dla Ciebie i tak muszę wysłać zaległą nagrodę PIF!!

Martuś no przykro mi, ale byłaś wytrwała ;) Może następnym razem ;P

Gartuluję raz jeszcze i poproszę o adresik :) I oczywiście o cierpliwość... wpisuję na listę oczekujących ;)

5 Comentários:

alterego-poczwarka pisze...

Nic to, nic to... Ja tu jeszcze wrócę;)

Zielona pisze...

Zapraszam :D Szkoda tylko że nie mogę wejść do Ciebie na bloga ;(

blondyna01m pisze...

no pewnie tym razem to może innym:):) hehehe
buziaki i zycze udanego dlugiego weekendu:* buziaczki

alterego-poczwarka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
alterego-poczwarka pisze...

Upss, kliknęło mi się :(... Nie ma się czym chwalić - początek początku, ale już czynne więc zapraszam

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO