sobota, 17 maja 2008

Coś tam dłubie...

W tym tygodniu miałam niezły zachrzan jeśli chodzi o szkołę :/ Ale oczywiście znalazłam czas żeby zrobić kilka kartek :D Wiąże się to z kilkoma zamówieniami(urodziny i dzień Matki) i moim mini sukcesem (przynajmniej wg mnie) ale o tym jak już będzie wszystko zrobione ;P

Będę dozować... nie pokażę wszystkiego na raz bo nie będzie co pokazywać w tygodniu ;P

Najpierw kartki, na których zrobienie miałam wielką chętkę... Zakochałam się w kartkach Agnieszki i Jaszmurki No i w końcu stało się... Ale chyba lepiej czuję się w bardziej kolorowych pracach i mniej poobdzieranych ;P

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

I taka lekko mroczna
darmowy hosting obrazków
(w rzeczywistości ten fiolet jest ciemniejszy!!)

I taka jedna w ramach akcji zużywania żółtych kartonów które już swoje przeleżały ;P

darmowy hosting obrazków

Na dzisiaj wystarczy :D Ciąg dalszy nastąpi niebawem...



A co do mojego humoru to jest różnie... od złości i płaczu aż do tańca radości ;P Kolejny tydzień w którym mnie nosi... A to za sprawą między innymi utworu który wciąż chodzi mi po głowie. Może uda mi się tu wstawić po raz pierwszy...

H Two O ft Platnum - Whats It Gonna Be



Pozdrawiam :D

11 Comentários:

Ana pisze...

w końcu nowości;)
pierwsza chyba mi się najbardziej podoba:)
a co do polowania...już 2914:D

Nowalinka pisze...

Ej, no fajne te kartki i ta mroczna całkiem ciekawa :)

Costa pisze...

Ello, no kochana trafiłam do Ciebie... o kurde ależ fajne te karteczki.. takie rwane bardzo interesująco wygladają.. :)
Buzioll

blondyna01m pisze...

no karteczki to Ty wiesz ze mi sie podobaja;) heh ale i tak najpieknieszja jest tamta rozowa co moiwlam Agnieszce zeby wziela:) chyba musze sobie ja od Ciebie odkupić bo się w niej zakochałam:P:P

no a ja poluje:P:P

Kamila pisze...

a ja mysle, że bardzo ci do twarzy z tymi powydzieraniami i parchatowością :) i nie porzucaj tego .

cwasia pisze...

No, no, no ....cudowności! Pierwsza naj, naj.
Niniejszym informuję, że śliczna niespodzianka dotarła do mnie cała i zdrowa - dziękuję Ci Marlenko :)

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

pierwsza kartka podoba mi się najbardziej. kropy są cudowne, kolory ładnie dobrane. no i te kwiatki ;D

Ana pisze...

wiesz cosik upolowałam
niestety nie 3000, ale printa Ci przesyłam:)

Ana pisze...

mam nadzieję, że się nie pogniewasz, trochę mu coś dodałam;D

blondyna01m pisze...

polowalam i polowalam i nie upolowlalam. 4 przed 3000 widzialam i 4 po;/ pech to pech:P

EWA pisze...

Te dwie pierwsze karteczki-ślicznościowe absolutnie!!!! Bardzo mi podpasowały -może dlatego, że fanka pachtworów ze mnie a one w takim właśnie klimacie:):):) pozdr ewa

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO