sobota, 4 października 2008

Dziękuję :*

Chcę podziękować takim paskudom, które wiedzą jak poprawić mi humor :) :*

Dziś jest dzień moich urodzin i z tej okazji dostałam dwa śliczne prezenty. W życiu bym się nie spodziewała, że Wy też zaczniecie scrapować :)

Martusi dziękuję za ładniutkiego scrapa który już wisi na szafce :)
darmowy hosting obrazków

A Asi/Zuzi koffanej dziękuję za słoiczek pełen słodkości :) :) Tyłek mi urośnie moja droga ;P A tym, że jest tam sówka to już w ogóle mnie rozczuliłaś :) Dziękuję :*
darmowy hosting obrazków

Prawda, że uzdolnione kumpele mam :)?


A co ze mną??
Ja powoli wracam do scrapowania... małymi kroczkami ale coś tam dłubię i może niedługo pokażę efekty (mało zadowalające...)

I dziękuję za życzenia :*

Buziaki

9 Comentários:

Babsko pisze...

przylazłam pośpiewać :))

stooooooo laaaaaaat
stooooooo laaaaaaat
i jeszcze jedeeeeeen jeszcze razzzzz


:*

wszystkiego naj naj

w przyszłym roku już będzie dzieścia :)))

k_maja pisze...

kochana!!!! buziol urodzinowy dla Ciebie :*

Anonimowy pisze...

Wszystkiego naj :))
Zapraszam na mojego ''scrapowo-początkującego'' bloga ;)

LaLi pisze...

Życzę Ci słońca każdego dnia, miłości i nieustającej weny :*

Bea pisze...

Zielona, wiedziałam kiedy zaglądnąć:)
Serdeczności do ósmej!!!
Ciesz się każdą chwilą, twórz,inspiruj, baw się, zbaw się, miej serce pełne dobroci i niech otaczają Ci tylko tacy ludzie co Cię docenią!
Codziennie myślę o Tobie...wiesz czemu,nie?? Nie zapomniałam ;)
PS. Łódź 18.10 - propozycja spotkania u nas? Zerknij na forum :)

Lamarta pisze...

Ojej, wszystkiego najlepszego:D


Alez dzisiaj duzo osób ma urodziny:D

Zielona pisze...

Dziękuję dziewczyny za takie miłe słowa :* Na prawdę nie zdajecie sobie sprawy ile to radości przysparza :) :*

Nowalinka pisze...

Sto lat a nawet zdecydowanie więcej Kochana Marlenko:**

Chwilowo musisz poczekać na prezencik, bo u mnie remont i dostać się do niczego nie mogę, nawet do ubrań :/ , ale za parę dni... :))

Anonimowy pisze...

Trochę spóźnione, ale bardzo szczere -Sto lat, sto lat twórczej pracy! Oby Ci się ciągle chciało i wszystko udawało:)))))

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO