niedziela, 5 października 2008

Wariatkowo

W końcu czuję, że scrapuję :) :) Nawet trochę też rymuję...

Nareszcie wychodzę z dołka twórczego... ciężko jest po tylu dniach wziąć się do roboty! Ale teraz wiem jak mi tego brakowało :) I humor też trochę powrócił... po trosze dzięki mojemu skarbowi który wie jak mi dogodzić ;) I oczywiście dzięki Waszym ciepłym słowom :* Dziękuje :*

Scrap ten powstał dzisiaj, dosłownie przed chwilą. Dlatego też zdjęcie jest jakie jest... w końcu już ciemno ;) W tym miejscu chciałabym podziękować dwóm wspaniałym scraperkom, których ostatnie prace były dla mnie inspiracją! Nulka, która zaraża pozytywnymi emocjami :* Dziękuję babolcu :* oraz Anna Maria, której prace studiuję godzinami ;) Jesteście moim dzisiejszym natchnieniem :)

darmowy hosting obrazków

Proszę się nie śmiać!!!!!!!! Moja paskuda takie miny strzela dość często ;) I dużo innych zajebiastych które poprawiają mi humor :) Właśnie dlatego dziś na odstrzał poszło to zdjęcie- żeby poprawić sobie humor :) :) Dziękuję kochanie za to, że jesteś :*

I co Wy o tym sądzicie?
Chyba nie jest tak źle ze mną co?
Będą ze mnie ludzie ;P??

Buziole :* :*

9 Comentários:

Jaszmurka pisze...

Zielona... będą ludzi... oj będą 8) (już są małpo Ty ! :P )

Scrap super. Serduchowe drzewa rulez ;)

Ana pisze...

:*
świetny:D

Anonimowy pisze...

Zdolna bestyjka jesteś. 3maj się, twórz dalej :)))

Yoasia pisze...

Swietny scrapek. to drzewko i te kropeczki:) a mina urocza.

RosaliaArt pisze...

świetny ten scrap!

Costa pisze...

a mnie ten scrap tak rozwesela że przyczłapałam sie z gorączką na bloga żeby sobie popatrzeć jeszcze nananannan ;*

Nowalinka pisze...

Się uśmiechnęłam :)
Już są z Ciebie ludzie :))
Fajne to drzewo z sercami, w ogóle mi się podoba całość, scrap jest przejrzysty a zdjęcie na tyle ciekawe, ze nie trzeba już niczym więcej odwracać uwagi :)
Warto było się wygrzebać z tego dołka :*

finnabair pisze...

jak nie będą jak już są :) fajny , wesoły scratche z odjechanym zdjęciem :*

Sara pisze...

A tam nie w porządku. Wszystko w normie jak dla mnie;)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO