sobota, 15 listopada 2008

Kreativ Blogger

Ostatnio spotkała mnie miła niespodzianka :) Zostałam wyróżniona przez Gabcię taką oto nagrodą :
darmowy hosting obrazków
Dziękuję :*

Zasady po angielsku bo nie chce mi się tłumaczyć skopiowałam od Gabci ;) :
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Blogi dziewczyn które wg mnie są mega inspirujące:
1. Jaszmurka
2. Nulka vel Babsko
3. Marsza
4. Nowalinka
5. Cwasia
6. Anna-Maria
7. Nie może tu też zabraknąć Yoasii która mimo przedłużającego się "urlopu" jest bardzo kreatywną kobietą i nie dam jej spokoju dopóki nie wróci do scrapowego świata na dobre :*

Wiem, że niektóre osoby już dostały tę nagrodę od innych ale to chyba nie jest żadną przeszkodą ;) Buziaki dla Was dziewczyny za to, że natychacie mnie codziennie :*

5 Comentários:

Marsza pisze...

Zielona bardzo Ci dziękuje!!!!
Podziwiam twoją twórczość od samego początku. Oraz jej postępy! Wiesz o tym prawda??
Bardzo lubię Twoje prace. Są one dowodem że nie mając czasami dużej ilości scrapowych drobiazgów można stworzyć śliczności!

Ostatnimi czasy jestem chyba mało Kreatywna ale zaskoczyłaś mnie bardzo!
Właśnie dlatego nie wytypowałam u mnie blogów Kreatywnych! Jest ich bardzo dużo. Zasady pozwalają kilka wytypować a moim skromnym ale przemyślanym zdaniem, to niesprawiedliwe!

Anna-Maria pisze...

dziękuję Ci zielona bardzo, to pierwsza nagroda kreatywna jaka potrzymałam :) posłałam już dalej.
Buziaki.

cwasia pisze...

Serio? Strasznie mi miło! I dziękuję ślicznie :*

Nowalinka pisze...

BARDZO Ci dziekuję Marlenko...takie wyróznienie z Twojej strony to bezcenna rzecz! :*

Jaszmurka pisze...

Zielona :* buziole ogromne i strasznie dziękuję za wyróżnienie :*.

Normalnie cała promienieję :D

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO