niedziela, 16 listopada 2008

Przyszła pora...

...na sowy z masy solnej ;) Były już sowy z papieru. Były też sowy-maskotki. Z tych drugich zrezygnowałam, bo bardziej podobają mi się sowy Cwasi :* czyli poległam ;) Oglądając prace Solmilar pomyślałam, że skoro są koty to czemu nie sowy :) Długo kiełkowała we mnie ta myśl aż w końcu...

Ta dam :)
Pierwsza dama:
darmowy hosting obrazków

I jej przyjaciel Maruda :) Trochę ma skwaszoną minę bo nie zjadł dzisiaj czekolady ;P
darmowy hosting obrazków

Ostrzegam będą kolejne!!!!
Tylko czy warto rozpocząć produkcję masową? Proszę oceńcie sami :) Na zdjęciach strasznie się świecą... to odbicie od lakieru ;)

Buziole :*

15 Comentários:

Juunka pisze...

One... są... CUDOWNE!!! Urocze, czarujące, takie pogodne! W szczególności ta pierwsza mi się podoba ;)

Anonimowy pisze...

Obiecywałaś, obiecywałaś i nareszcie można je podziwiać!
Sowy są świetne!
Na pewno przyda im się jeszcze jakieś towarzystwo.
Bierz się zatem do ugniatania masy solnej:)
Pozdrawiam:))

cwasia pisze...

Rewelacyjne! Koniecznie rób więcej!
(a jakiej one są wielkości?)

Margaretka pisze...

Sówki przesłodkie!!! A "Maruda" SUPER!

k_maja pisze...

PRZE-ŚLICZ-NE!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

obie są czadowe,ale pierwsza jest taka słodka:))

Berberis pisze...

świetne sowy!!!!
Baaardzo mi się podobają

Mona_63 pisze...

ABSOLUTNIE TAK!! Produkuj masowo!!

Olga Heldwein pisze...

sowy! (ślini sie obficie) ostatnio mam faze na sowy ^^ produkuj prodkuj chetnych na sowy na pewno nei zabraknie

Nowalinka pisze...

Ale fajne sówki :)
pierwsza wygląda jak zakochana albo rozanielona a druga faktycznie podobna do mnie, czyli cały/a Maruda! :)

Anonimowy pisze...

Jakie cudaki!!! Wspaniałe! Może i ja spróbuję ?
Pozdrawiam!

Costa pisze...

Wspaniałe ;D
Zapraszam na mojego bloga po takie małe coś ;*

Jaszmurka pisze...

o reeety Zielona o_O

Cudowne są! Są takie naszyjnikowe? tak? żeby sobie bimbały na łańcuszku? hę?

:D

Bombowe!

{a jakby się dało strzelić fotę jak sówka się prezentuje na dłoni, to w ogóle byłby kosmos :P}

Ana pisze...

oczywiście, produkcja masowa pełną parą!
śliczne są:*

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Łaaaaa!!! Boskie!!!
Śmiało możesz je robić w ilościach hurtowych :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO