niedziela, 7 grudnia 2008

Hoo Hoo Hoo!!

To wcale nie jest okrzyk świętego Mikołaja :D :D Jeszcze nie teraz ;)
Dziś znalazłam czas na polakierowanie kolejnych sów :) I je właśnie Wam przedstawię.

Pierwsza zakochana o rozmarzonym wzroku :)
darmowy hosting obrazków

I druga zmartwiona... podejrzewam, że nie lubi mrozów i stąd ta skwaszona mina... ;)
darmowy hosting obrazków

Zapomniałam ostatnio odpowiedzieć na pytanie Jaszmurki. Sowy są dużo większe niż jej się wydaje ;) Zdecydowanie nie nadają się ani na broszkę ani na breloczek ;P Ale o tym też zaczęłam już myśleć...
Tutaj zdjęcie żeby pokazać rozmiar w porównaniu z moją ręką :)

darmowy hosting obrazków
I jeszcze jedno zdjęcie żeby pokazać, że jedna sowa jest mniejsza :)
darmowy hosting obrazków

Chciałabym je gdzieś wystawić na sprzedaż ale wciąż zastanawiam się nad wyborem galerii. Jak tylko coś wymyślę to na pewno dam znać :D A może macie jakieś propozycje albo porady?

Zrobiłam też wczoraj scrapa zafascynowana pracą Finn, ale nie ma światła i zdjęcia nieładne wychodzą :/ Pokażę innym razem. Mam też zaległe nagrody do przyznania i wyzwanie 7 prawd o sobie ale jakoś nie chce mi się teraz pisać ;P Już i tak za długa ta notka ;) Buziaki dla tych co wytrwali :*
Pozdrawiam
Marlen :)

10 Comentários:

truskawkaM pisze...

jakie one sa wielkie :P a myślałam ze powieszę sobie tak na szyi a tu nie bardzo :P słodkie są :)

Zielona pisze...

Można je powiesić na ścianie :D

miodo_oka pisze...

Sowy są cudne :D Moje córcie aż piszczą z zachwytu .... krzycząc ... "mamo kup... mamo kup" Koniecznie podaj namiary gdzie można je będzie "upolować" - jak już znajdziesz dla nich odpowiednie półki sklepowe.

Pozdrawiam

Pejtoon pisze...

Ale piękne :)
Boskie .. pierwszy raz widzę coś takiego i jestem pod ogromnym wrażeniem ;)
Super!

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

sprawdź skrzynkę pocztową, bo wyslałam wiadomość! mam nadzieję, że się ucieszysz (;
sówki genialne. bardzo ładne (:

Jaszmurka pisze...

ZAJEBISTE są!!!

rudlis pisze...

Piękne sówki :)))
Podziwiam!

Berberis pisze...

świetne te sowy!!!!!

Filka pisze...

2 mnie powaliła :O

hasior pisze...

Sowa z serduchami w oczach BOMBA !!

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO