piątek, 12 grudnia 2008

Wyróżnienie

Dostałam kolejną nagrodę co bardzo mnie cieszy :)
Tym bardziej, że przyznała mi ją sama pomysłodawczyni Yoasia :* Zacytuję więc w tym miejscu fragment z jej bloga:

"Dla kogo? Dla osób których blogi sprawiaja ze serce drga niespokojne. Albo wywołuje inne ciepłe uczucia.
Blogi z sercem.
1. Wyroznienie powstalo u Yoasi
2. Mozesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomosc u wyróznionych osob na blogu
4. Osoby wyróznione prosze o wypowiedzenie sie na 3 tematy"

darmowy hosting obrazków

Nie będę nadawać tej nagrody, ponieważ dość niedawno wyróżniłam blogi które najbardziej cenię :) Musiałabym się powtórzyć... A to chyba nie ma sensu ;)

A teraz odpowiedzi na pytania:

1.Twoja pierwsza miłość
Ha ha ... to było dawno i nie prawda ;P No ale skoro mam się przyznać to miał na imię Arek i chodził ze mną do klasy ;)

2. Coś co sprawiło ze serce ci zamarło
To smutne, ale za każdym razem gdy umierają osoby młode, bliskie mi osoby, które miały jeszcze całe życie przed sobą mam wrażenie, nie rozumiem tego świata... To najgorsze co mnie spotkało do tej pory...

3. Przedmioty bliskie sercu
Hmm... moje stare pamiętniki... mam do nich sentyment :)
Nie mogę się też przemóc by wynieść na strych ukochane maskotki :D

I to na tyle dzisiaj :) W końcu znalazłam czas by wywiązać się z tego zadania ;)

Pozdrawiam pozytywnie nastawiona :)

PS. Jutro jadę po sukienkę na studniówkę :) :) :) uwielbiam zakupy!!!!

1 Comentário:

Magda Bolinska pisze...

Gratuluje wyroznienia :D :*

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO