niedziela, 21 grudnia 2008

Nowości...

...których brak :(
Dawno nie robiłam nic scrapowego... Ostatnio tylko dokleiłam kartkę w środku do gotowej już kartki ;) No i kopertę zrobiłam też sama... duży wysiłek jak na ostatni tydzień ;)
Ale za to mam kilka nowinek :)

Po pierwsze kupiłam sukienkę na studniówkę :) I jestem o dziwo zadowolona ;) Jeszcze miesiąc... Dziś tez byłam z R. po garnitur, więc będziemy się prezentować odpowiednio razem ;)

Po drugie moje sowy można od kilku dni znaleźć w SZASTUPRASTU :) Cieszę się bardzo, że Nuli się spodobały ;) Zapraszam do zakupów. Za jakieś czas można tam będzie też znaleźć breloki sowy i kilka mniejszych do powieszenia. Póki co schną na kaloryferze ;)

Po trzecie zapraszam do Junki, która przygotowała śliczne słodkości :) Na prawdę warto!!

A teraz będę walczyła ze stroikiem... nie łudzę się, że będzie taki śliczny jakie robi Flora, ale będzie mój ;) O ile nie zrezygnuję w trakcie tworzenia co ostatnio u mnie jest normalne...
Buziole
Zieloniasta :*

Seja o primeiro a comentar

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO