poniedziałek, 22 grudnia 2008

Przedświąteczne migawki

Na początek dwa notesy, które dotarły już do właścicielek :) Takie skromne, ale mi się podobają ;P

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Chcę Wam też przedstawić dwa świeczniki, które w tym roku będą umilać atmosferę :)
Domek, który pamięta jeszcze moje dzieciństwo...
darmowy hosting obrazków
I bałwanek, którego zakosiłam bratu ;P
darmowy hosting obrazków
Prawda, że śliczny :) :)

Poza tym chcę berdzo bardzo podziękować Juunce od której dostałam taka oto niespodziankę :* Dziękuję :* :* Słodko :)
darmowy hosting obrazków

Dzisiaj jeszcze znalazłam czas na robienie pierników... :) :) Niestety ciasto musi leżeć 24godz... A póki co wygląda tak:
darmowy hosting obrazków

A zaraz po świętach moją największa inspiracją będzie ten widok:
darmowy hosting obrazków
Są to książki, które będą podstawą do napisania pracy maturalnej... Tak, tak... czas wziąć się do roboty. Już postanowione ;) Czeka mnie też matematyka... heh. Ciężkie czasy przede mną.

Nie życzę Wam jeszcze wesołych świąt gdyż jeszcze tu zajrzę ;P

Pozdrawiam przed świątecznie :*
Marlena

8 Comentários:

Magdalena Owczarek pisze...

no no, jestem pod wrażeniem talentu! bardzo mi się te twoje dzieła podobają ( ;
pamiętam, że też zamierzałam się zabrać za pisanie mojej pracy w przerwę świąteczną... nooo nie do końca mi się to udało, bo zabrałam się za pisanie jej dopiero w walentynki^^ ale ale... widzę Potop! o matko, ty masz zamiar użyć tej książki w swojej pracy maturalnej?! respect ( ;

Juunka pisze...

Yhyhyhy, a ten pierwszy notes jest mój!! I baardzo mi się podoba!! Dziękuje jeszcze raz :* I cieszę się że cię ucieszyła moja przesyłka ;)

Berberis pisze...

notesiki skromne - ale za to bardzo fajne :))))
nie dziwię się, że zakosiłaś bartu bałwanka - jest extra!!

Nowalinka pisze...

Fajne notesy, optymistyczne :))
Życzę szybkiego i bezbolesnego uporania sie z tą stertą książek...

UHK Gallery pisze...

A ja już zycze :)
Wesołych!!!!! I pomyślnych wiatrów na maturze!!!!!!!

ALEXLS pisze...

Hej!
Po tym jak znalazlam Twoj mily komentarz na swoim blogu, postanowilam zajrzec do Twojego:)
Bardzo podobaja mi sie Twoje sowy:) i to, ze w scrapbookingu pieknie dobierasz kolory oraz ze Twoje prace nie sa "przeladowane"
Umiar i elegancja! Tak trzymac!
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

jej, a jaki masz temat? nie przeczyta~łam potopu;p teraz jak juz jestem na studiach to stwierdzam ze matura to pikus w porownaniu z tym co sie teraz wyprawia;p

Monika Skrzypek pisze...

Notesiki bardzo fajne kolorystycznie :-)
Uchh... Niech Ci "Potop" lekkim będzie... Nigdy nie przebrnęłam przez cały, za to przez resztę "Trylogii" z prawdziwą rozkoszą ;-) Czemu na lektury zawsze wybiera sie to, co najgorsze? ;-)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO