niedziela, 25 stycznia 2009

Misz masz

Dotarła do mnie kolejna fajna zabawa :)
Do odpowiedzi z muzyki wywołała mnie Renny Berryboar. Zasady znalezione u niej na blogu:
1. Zastanów się, w rytm jakiej piosenki poszedłbyś/poszłabyś na koniec świata, tam gdzie nogi poniosą, lub zabrał(a)byś na bezludną wyspę?

2. Umieść link do tej piosenki na blogu (np. za pomocą YouTube, Wrzuta, Google.video itp. etc.)

3. Napisz, jakie wspomnienia i skojarzenia wywołuje u Ciebie ten utwór.

4. Zaproś 2-5 osób, znajomych bloggerów do tej zabawy i powiadom ich w komentarzu, na ich blogu...

5. Miłego słuchania i wspominania...

6. Zabawę wymyśliła Ignezja.

A teraz moje wypociny... na prawdę ciężko jest znaleźć taką jedną jedyną piosenkę... Myślę, myślę i nie mam zielonego pojęcia ;) Słucham prawie wszystkiego- od disco polo aż po techno ;)
Po długim namyśle wstawiam piosenkę którą uwielbiam i która kojarzy mi się z wieloma miłymi wydarzeniami w moim życiu ;) Gdy wsłuchuję się w jej tekst to jakoś mi dreszcze przechodzą po ciele... Sama chyba nie wiem czemu ;)

Farba- Chcę tu zostać


A teraz zapowiadane kartki ślubne. Pierwsza jest liftem kartki Karoli
Oryginał:
I moja praca :


I jeszcze jedna kartka :
darmowy hosting obrazków

Poza tym zobaczcie jakie cukierasy można wygrać:


Zajrzyjcie do Scrapujących Polek

5 Comentários:

truskawkaM pisze...

piękne karteczki:) zwłaszcza ta zliftowana :)

Bea pisze...

udane karteczki :)

ami pisze...

piękne karteczki :) i jaki udany lift!

Lili pisze...

lift bardz udany, a ślubna taka skromna, a tyle elegancji... fajne:)

Mrouh pisze...

Świetny lift! Jak to duzo zalezy od człowieka- schemat ten sam, a zupełnie inaczej. Uwielbiam takie manipulacje! Pozdrówki!:-)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO