poniedziałek, 2 lutego 2009

Love krove

Jeśli ktoś ma wątpliwości dlaczego właśnie krowy to właśnie je rozwiewam ;)
By rozjaśnić sobie te zimowe popołudnia piję herbatkę i przegryzam słodycze ;) Tym razem były to żelki ;)

A to mój kubek od tyłka ;P
W sumie to nie pamiętam czy już go nie pokazywałam ;)
A teraz przedstawiam Państwu mój szlafrok, który dostałam rok temu od siostry i szwagra :*
I zbliżenie
Prawda, że słodkie :) :)??

I kilka krówek wynalezionych w necie :)
agagraf

Maja Feret

Czyż to nie jest słodkie?? :) :)

Więc jak ich nie kochać :)
Od wczoraj byłabym także posiadaczką ślicznych różowiutkich kapci z krówkami ale moje skąpstwo zwyciężyło :( A teraz żałuje bo były ładniutkie ;)

Buziaki :*

6 Comentários:

ALEXLS pisze...

Swietne krowki! Ja wlasnie jestem pod wrazeniem tych zwierzatek! Na tyle duzym;), ze kupilam synkowi gumowce wlasnie w ksztalcie takich zwierzakow:) maja nawet ogonki;)
Postaram sie pochwalic nimi na blogu. Narazie jednak zapraszam do zabawy "Jedyne" - szczegoly u mnie na blogu!

Anonimowy pisze...

świetny ten kubeczek:)

Monika Skrzypek pisze...

Kubek rządzi. Świetny jest. Z takim kubkiem nie ma szans zacząć dnia w kiepskim humorze.

Monika Skrzypek pisze...

PS. Zapraszam do zabawy - szczegóły u mnie na blogu :-)

Nowalinka pisze...

Kiedys zbierałam krowki wszelkiej maści, miałam niezła kolekcję, wiec rozumiem twój zachwyt nad nimi :))

Zacisze wyśnione... pisze...

Krówka ma świetny tyłeczek ;-D Super kubek!

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO