środa, 4 lutego 2009

Nałogowo

Hej !

Kulka zaprosiła mnie do kolejnej zabawy.
Zasady przyznawania nagrody są następujące: należy wymienić 5 rzeczy, od których jest się "uzależnionym", bez których nie można żyć, a nagrodę przyznać kolejnym 5 osobom, których blogi lubimy/odwiedzamy.

No to się otwieram przed Wami ;) i wyjawiam swoje 5 uzależnień.
1. Nie mogę żyć bez słodyczy!! Chałwa, krówki, czekolada... bez różnicy ;)
2. Fast-foody!!! Uwielbiam pizzę, ale nie pogardzę też paydą czy kebabem ;P
3. Jestem uzależniona od internetu... coś w tym dziwnego ;)?
4. Herbata... piję ją litrami :) I dobrze mi z tym!! Wolę ją niż te gazowane paskudztwa ;)
5. Mój R. Jak tylko wyjdzie ode mnie to ja już tęsknię...

Nic nadzwyczajnego ;) Chyba jestem normalna??

Do zabawy zapraszam
*Babsko/Nulkę
*Marszę
*Drychę
*Jasz
*Nowalinkę

I nie mogę się powstrzymać przed tymi słodkościami:
Bolhin Svet
Lyndsey

3 Comentários:

Jaszmurka pisze...

Zielona dziękować za nagrodę :*:**

:D

Michalina pisze...

Zapraszam do mnie, do zabawy ;)

Šolanje na domu-Waldorf pisze...

You make such a beautiful work. Thanks for entering my blog candy. Good luck.
x Natasha x

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO