środa, 18 marca 2009

Jestem choć mnie nie ma

Postanowiłam dać o sobie znać chociaż nie mam nic do pokazania ;)

Mój dzień mija na nauce na bieżące klasówki :/, rozwiązywaniu zadań z matematyki i ... wiem, że to nieodpowiedzialne, ale na czytaniu " Zmierzchu" ;) A właściwie to kończę już drugą część!!

Jeśli ktoś jeszcze nie widział tego filmu, bo myśli, że horrory nie są dla niego to jest w wielkim błędzie !! Ja też tak myślałam dopóki nie wpadłam na całego... I to nie tylko ja, ale część mojej klasy jest zafascynowana lekturą ;) A przede wszystkim Edwardem... ach co z niego za romantyk ;)
Na zachętę:


POLECAM!!

PS.
Jadwiszka rozdaje cudowne prace :)
Magda dzieli się słodkościami

4 Comentários:

Kalin pisze...

Z Edwardem to ja bym poszła na koniec świata :) gdyby istniał, rzecz jasna.
chociaż nie,południe/równik odpada bo by się za bardzo w oczy rzucał :)

Yoasia pisze...

ogladałam film z Basia cóz jak dotrwałam do konca, Basia stwierdziła ze nudy a Edward to brzydal i poszła grac w jakas gre. Moze 12 lat to jeszcze nie wiek na romantyczne filmy.

A mnie t tylko zal ze nie mam 17 a 37 lat. cholera popadam chyba w depresje

całuski dla ciebie kochana

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

nowości nie ma. będą jak się ogarnę po maturze i egzaminach ;P
a film z Edwardem ciekawy, ale i tak daleko mu do moich 'najulubieńszych' (;

Anonimowy pisze...

bardzo ciekawe, dzieki

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO