sobota, 4 kwietnia 2009

Zaległości

Dziś mam trochę wolniejszy dzień, a właściwie sama siebie zwolniłam od nauki dzisiaj ;) W końcu taka pogoda jest śliczna, że szkoda jej marnować. Zaraz wybywam na spacer :D

Przeglądałam dzisiaj zasoby mojego komputera i znalazłam kilka zaległych rzeczy nie pokazywanych jeszcze ;)

Po pierwsze nie pochwaliłam się jak sobie pomalowałam ścianę ;P Wygląda na razie tak:
I z bliska:


Zdjęcia robione jak jeszcze słońca nie było... pomarańczowy w rzeczywistości to taki dający po oczach ;) A kwiatki są czarne ;)

I znalazłam jeszcze mini sowę- prototyp broszki ;)

Życzę Wam miłego weekendu :* Buziaki

3 Comentários:

Nowalinka pisze...

Słodka sówka, a ściana wygląda świetnie :)

Luna77 pisze...

Świetnie ozdobiłaś ścianę, a sówka jest śliczna :)

Barbarella pisze...

Super ściana :))

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO