niedziela, 23 sierpnia 2009

Notes i słodkości

Zapomniałam o tym, że mam Wam do pokazania jeszcze notes, który powstał w tym czasie co poprzednie kartki ;)

Prosty ale właśnie takie lubię ;)
A co u mnie? Po staremu... raz lepiej, raz gorzej... Ale na razie wydaje mi się, że idzie ku lepszemu :) Zobaczymy...

A na innych blogach jak zwykle cukierkowe szaleństwo ;) Lubię tą zabawę dlatego, że dzięki temu poznaje nowe, wspaniałe i inspirujące blogi :) Tak jest i tym razem!! Zapraszam tutaj:
*Fejferek rozdaje przydasie i słodkie drzewko :)
* u Joasi Candy decu
* u Agnieszki M. kuszą materiały
* Efinka rozdaje bon na stemple ;)
* SweetCandyDreams - piękny wisior

* agutek_b proponuje przydasie :)
* Na wrzosowej polanie poluję na piękną biżuterię :)
* Enid rozdaje kolczyki
* W zaciszu wyśnionym znów konkurs ;) Może i tym razem się uda :D

13 Comentários:

k_maja pisze...

notes super! 'moje' połączenie kolorków, mniam :)

Luna77 pisze...

Podoba mi się to połączenie kolorów. Notes prosty i praktyczny :)

Cicho pisze...

ma takie same kolory jak ramka, którą od Ciebie dostałam.
a sam notes bardzo ładny (:

Zielonooka pisze...

super notesik

pamiętam o Tobie tylko czasu mi brak:(

pozdrawiam:))

Fioletowe poddasze pisze...

Piękny ten notes i jaki fioletowy :)

Jowita pisze...

Ladny notesik i fajne polaczenie fioletu z zielenia.
Marlenko, dziekuje za udzial w zabawie na moim blogu, czekam na Twoj adres jowbad@interia.pl

Iskra pisze...

Bardzo lubię to zestawienie kolorów. Bardzo bardzo. :)

Pozdrawiam. :*

Peninia / Gosia pisze...

ach jaki piękny...cudo i te kolorki! pozdrawiam :)

Jaszmurka pisze...

:*

maj. pisze...

Aaaale pięknie tu u Ciebie (jęknęłam w zachwycie).....:))))

cub@_libre pisze...

Fajny notesik. Podoba mi się to połączenie kolorów!
Pozdr.

Unknown pisze...

Śliczny notesik!! taki uroczy!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Przeczytaj caly blog, calkiem dobry

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO