czwartek, 10 września 2009

Foto

Nie mam natchnienia na wstawienie kartek, które ostatnio powstały... aż DWIE!!
Większość czasu spędzam przed telewizorem... nadrabiam też zaległości w oglądaniu filmów na dvd ;) do scrapowania jakoś nie mogę się zabrać... chyba muszę zaszaleć z zakupami to może coś się ruszy ;)

Tymczasem wróciła pogoda :) Już jutro znów ma zacząć się chmurzyć ale łapię słoneczne chwile na dworze póki mogę ;) Spaceruję sobie po ogrodzie i fotografuję ;)
No to żeby coś się działo na blogu wstawiam kilka fotek :)


I jak to dzisiaj powiedziała Pani Zosia- "szczęściu trzeba pomóc" :)
Dlatego kolejne cukierki do wygrania:
* cytrynowe candy u xiarejki do której trafiłam właśnie dzięki niemu :) i jestem zauroczona jej twórczością!!
* w Miluszkowym kuferku przydasie
* u Boniusi piankowe kolczyki
* Emigrantka rozdaje piękne przydasie!!
* ona-i-ja biżuteryjnie :)
* Strawberry też kusi
* na blogu Scrapujących Polek :)
* Gatto Pazzo i skład bławatny rozdają piękne materiały :)

:*

7 Comentários:

Fioletowe poddasze pisze...

Piękne zdjęcia!

k_maja pisze...

ślicznie w Twoim ogrodzie!

Unknown pisze...

Serdecznie zapraszam na moje pierwsze candy :)

http://malowanyimbryczek.blogspot.com/

Jaszmurka pisze...

:*

Monika Madejek pisze...

Piękne te Twoje karteczki! I zdjęcia też. Zdolna z Ciebie Kobietka:)

EWA pisze...

druga fotka fantastyczne!!

Yoasia pisze...

wpadnij do mnie na blog po niezapominajkę:*****
A zdjęcia świetne.... Nie tylko zdjęcia:*

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO