poniedziałek, 28 września 2009

Anioł i auto

:D żyję!! Tylko czasu na nic nie ma i ochoty...

Znalazłam baardzooo stare fotki części prezentu dla R. na urodziny, które były w sierpniu ;) Fotki są okropne... było już pod wieczór, chwila przed wręczeniem prezentu a ja sobie przypomniałam że nie mam fotek...

po pierwsze anioł z masy solnej który miał być dla kogoś innego... ale R. tak ładnie prosił...

Jako kolejny dodatek dostał jeszcze kartkę:
chyba dużo mówić nie trzeba ;) po prostu "spełnienia marzeń"! kolory przekłamane!! Baza kartki jest czarna lśniąca. Jest jeszcze papier w kolorze malinowym i srebrnym. Fotki i część papierów z katalogu pewnego producenta ;) w końcu się przydały!!

Mam nadzieję że niedługo się ogarnę w tych nowych "porządkach" i wrócę do scrapowego świata z jakimiś nowościami... Póki co mam jeszcze do wstawienia kilka zaległych prac ale to innym razem...

Buziole :*

2 Comentários:

Cicho pisze...

bardzo ładny aniołek z serduszkiem <3
(:

Fioletowe poddasze pisze...

Jaki cudny aniołek!

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO