poniedziałek, 28 września 2009

Jeszcze raz

Jeszcze jeden post dzisiaj :P

Bo zapomniałam o kilku sprawach!!
przede wszystkim chcę podziękować Yoasi która zawsze znjadzie odpowiedni moment żeby napisać komentarz i wrócić ;) Jej siła daje mi siłę!!

Yoasia stworzyła wyróżnienie, które mi przyznała :*

A ja niezapominajkę przekazuję dalej osobom, których komentarze regularnie się u mnie pojawiają, wspierają mnie i trzymają kciuki gdy jest gorzej :*
Dziękuję:
Yoasi!!
Jaszmurce
Pasiakowej
Nowalince
Fioletowemu Poddaszu
K_mai

----------------------------------------------------------------------------------------------

Kolejne zaległości to oczywiście cukierki :D:D
Przepraszam... jestem słodyczożercą... nie umiem się powstrzymać ;)

U Martyny- Beaux
Ciacho u Alexls
jesienne cukierki u Brises
Pasiakowa chce się podzielić stemplami jej projektu!!
u piekielnej owcy
u mrouh

7 Comentários:

k_maja pisze...

kochana, dziękuję i buziole ślę :***

Jaszmurka pisze...

aaajajajjaja

Jesteś wieeeelka :*:*:*

buziole Zieloniaku *:*:*

Fioletowe poddasze pisze...

Dziękuję kochana!
U mnie też masz wyróżnienia do odebrania.

Ana pisze...

Zelona wszystkiego naj:***

Monika Madejek pisze...

Zapraszam do mnie Kochana po odbiór wyróżnienia*

Zielonooka pisze...

bardzo sie ciesze, ze przesylka dotarla i ze sie podoba:)
niech Ci sluzy ten notesik:D
pozdrawiam:))

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Słonko piekne prace! Chciałam Ci przesłać zaległy, strasznie zalegly upominek - niestety padł nam komputer i nie mam Twojego adresu :(
Czy możesz mi przesłać go jeszcze raz? Wstyd mi, że tak długo to trwa...

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO