poniedziałek, 26 października 2009

W skrócie?

Oj... nazbierało się trochę spraw do ogarnięcia :(

Chciałabym mieć jakieś usprawiedliwienie mojej miesięcznej nieobecności, ale prawda jest taka, że nie mam żadnego... Na Wasze blogi zaglądam prawie codziennie, ale już żeby nadrobić zaległości tutaj czasu nie starcza!!

Interesuje Was co się u mnie działo przez ten czas?
Hmm...
Były rozstania i powroty... Była miesięczna rozłąka z R., która dobrze wpłynęła na nas oboje!!
W "międzyczasie" zostałam studentką pierwszego roku studiów niestacjonarnych Uniwersytetu Łódzkiego :)
Nie chwaliłam się chyba też, że od września pracuję- tzn to tylko staż ale lepsze to niż siedzenie w domu...

Udało mi się też spędzić weekend w górach :) Był to mój prezent urodzinowy :P Lepszego nie można sobie wyobrazić... :) :) :) Kilka fotek na dowód tego, że było cudownie!! Tylko pogoda nie dopisała...

I nasze buźki uśmiechnięte :) :) :)

Kolejną zaległą sprawą jest wyróżnienie, które dostałam od kochanej kobiety już dość dawno... :)
Monika uznała mnie za artystyczną duszę :*

Wyróżnienie przekazuję wszystkim wspaniałym osobom, których blogi mam na liście odwiedzanych!! Każda z Was jest artystką i każdej należy się takie wyróżnienie :*


Następna rzecz to kolejna zaległa praca... tym razem kartka, która powstała na dwa wyzwania... mniejsza o to, że na jedno zapomniałam wysłać ją :(
Poniższa kartka jest wynikiem cardliftu równoległego na forum scrappassion z edycji Oriki oraz Kolorosfery nr13 ( wiem, wiem... wstyd ogromny...podsumowanie kolorosfery było jakiś miesiąc temu już...)
Kartka wygląda tak:
W rzeczywistości kolory trochę delikatniejsze ;)

Na dokładkę nie może zabraknąć słodyczy:
- Tores rozdaje cuda!!
- Kaszellek kusi słodkościami
- Katrina też chce nas utuczyć ;)
- Nannala ma w końcu bloga
- Lena chce się z kimś podzielić pięknym serduchem :)
- Alewe rozdaje cudowną tacę!!
- Izabelka też chce się podzielić
- Kasiulek kusi niespodzianką
- dorotaluk chce komuś podarować słodkiego króliczka :)
- Inno kusi niespodzianką
- w Gnieździe sroki do zgarnięcia cudne różowiutkie kolczyki, które mają przypominać, że Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi...

A teraz się żegnam... mam nadzieję, że tym razem na krótszy okres niż ostatnio :/
Czas pokaże

Pozdrawiam
Marlena :)


11 Comentários:

Drycha pisze...

duużo zmian :)
trzymaj się :)

Fioletowe poddasze pisze...

Piękna kartka :)
Zazdroszczę tych gór.

Nowalinka pisze...

Powodzenia :)
Wiem, że ja tez mam obiecane zaległości, ale wszystko w swoim czasie, pamiętam :)

Monika Skrzypek pisze...

Piękna karteczka!
Zazdraszczam dziurkacza brzegowego...;-)
Pozdrawiam!

Fioletowe poddasze pisze...

Zapraszam do mnie na wymianę :)

Barbarella pisze...

no Kochana, głupio mi było Cię pytać o R... ale sama się pochwalilaś więc gratuluję z całego serca :) nie rostawajcie sie juz (chociaż ja z moim 3 razy sie rozstawałam i teraz zoną jestem jego ... ;) )różnie bywa, oby u Was było juz tylko lepiej :)

Agnieszka M pisze...

Ja też nie zawsze mam czas aby komentarz zostawic....
A góryy..... ech wieki całe w górach nie byłam :)

Pozdrawiam

Margaretka pisze...

Fajne kolory kartki!
Pozdrawiam!

Jaszmurka pisze...

buziol kochana :*

trzymaj się :)

Klara pisze...

Halo halo zapraszam na wyniki....bardzo korzystne dla Ciebie :)Gratuluję :)

cub@_libre pisze...

Ale się dzieje! :)) Ale w rezultacie wiele pozytywnych zmian! No i wróciłaś już, bo cisza, jakaś niepokojąca zawsze jest...
Trzymaj się dzielnie studentko!! :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO