poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Zaległości

Kilka kartek,






Niestety nie mam żadnych nowości do pokazania... nie mam ochoty na scrapowanie gdy wszystko co było dla mnie ważne w prywatnym życiu ulega drastycznym zmianom :( Może za kilka dni, tygodni...

na osłodę:
scrap.com.pl - słodkie tusze- mam nadzieję, że niebawem zaopatrzę się i ja w tym sklepie :)
na blogu Modeliniaki prawdziwe słodycze ;)
Magalita rozdaje kolczyki
Polpomp otworzył wreszcie sklep z fantastycznymi stemplami :)

Pozdrawiam i mam nadzieję, że szybko mi przejdzie ten nastrój...

10 Comentários:

k_maja pisze...

trzymaj się, Kochana, i scrapuj na pocieszenie przynajmniej! czasem warto się tak oderwać...
a karteczki świetne - czarno-żółta najfajowsza!
:*

Nowalinka pisze...

Kartki coraz lepsze Ci wychodzą, te są naprawdę dobre i urzekające :)
Mam nadzieje, że się wszystko naprostuje tak jak powinno i powróci chęć do działania, trzymaj się :)

pasiakowa pisze...

och, ta czarna z żółtymi kwiatami - cudowna!

Trzymaj się ciepło i niech szybko się u Ciebie wszystko dobrze pouklada!

Jaszmurka pisze...

Zieloniaku :*

Buziole wirtualne przesyłam i będzie gut. Mówię Ci to ja- jarząbek :P

A kartelucha żółta motylkowa kosssmiczna! :D

Zielona pisze...

Dziękuję dziewczyny :* dobrze wiedzieć, że ktoś mnie wspiera... nawet wirtualnie :*

Kamilcia_W pisze...

Widzę że nie tylko mnie żółta motylkowa oczarowała, w pierwszym momencie pomyślałam że to ciemny brąz. Na ucho ci powiem że mam taki papier ale leżał na kupce pt "nie umiem go wykorzystać" a tu widzę cudną inspirację

Luna77 pisze...

Karteczki bardzo ładne, szczególnie podoba mi się ta żółta motylkowa i ta z dziewczynką Sarah Kay :)

SweetCandyDreams pisze...

patrze, podziwiam i dodaje do obserowanych, cieszac sie ze ja w przyszlym tygdniu bede meic papierowe kwaitki i moje scrapy nabiora profesjonalizmu :)

cub@_libre pisze...

Żółto-czarna bossska :)

Fioletowe poddasze pisze...

Kartki piękne!

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO