wtorek, 4 sierpnia 2009

Ślubnie

Dostałam jakiś czas temu zamówienie na dwie kartki ślubne :) Miały być bardziej tradycyjne niż ta z sercem którą pokazywałam kilka postów wcześniej. Dlatego powstały te:

Na fotkach widać jakieś dziwne zagniecenia... nie wiem skąd się wzięły bo w rzeczywistości nic takiego nie ma:

Pierwsza podoba mi się bardziej- a Wam?

Poza tym muszę przyznać, że dziewczyny ostatnio szaleją... gdzie się nie wejdzie tam organizowane zabawy ;) Oczywiście ja nie gardzę możliwością zdobycie takich cudeniek dlatego zapraszam :
- Barbarella- chce nas uszczęśliwić bez powodu ;)
- Monika- z okazji 18 ;) urodzin
- Sasilla oferuje piękny adreśnik
- Marysiowamama- cudny wieszaczek :) Byłby świetnym prezentem :P
- Mirabeel - niespodziankowe candy
- Juunka - z wielu okazji ;)

Prawda, że trochę się tego nazbierało?

papa

9 Comentários:

Artsandra pisze...

Obie są fajne ale mnie, szczerze mówiąc, bardziej podoba się druga:)

Niebiesko_Oka pisze...

pieknościowe karteluszki,
:)

Fioletowe poddasze pisze...

Mnie się obie podobają. Super wyszły. Fajnego papieru użyłaś.

perelka111 pisze...

obie sa bardzo fajne..ale mnie bardziej podba sie druga:)

Kasmatka pisze...

A mnie ta druga:) Ale obie są śliczne:)

Kasmatka pisze...

A mnie ta druga:) Ale obie są śliczne:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

A mnie podobają się obie :)
Bardzo delikatne i "zwiewne" :D

Modeliniaki pisze...

obie kartki są ładne. podoba mi się taka kolorystyka ^^

magda pisze...

super kartki!
bardzo mi sie podoba ten kwiatek na kartce slubnej. pomyslowo zlozony.

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO