piątek, 31 lipca 2009

Trochę posprzątałam ;)

Trochę z nudów, trochę ze zmęczenia tymi kwiatkami które były wcześniej w tle i trochę z tęsknoty za różowym :D

Mam nadzieję, że ostra kolorystyka Was nie odstraszy i wciąż będziecie mnie odwiedzać ;)?
Jeszcze nie wszystko jest dopracowane, banerek też nie do końca mi pasuje,ale dopiero raczkuję w digi ;) Może ktoś z nudów by mi sprawił ładne logo ;)? Byłabym bardzo wdzięczna :)

Uff... siedziałam nad tym dobre kilka godzin wczoraj i dzisiaj...Byłam w szoku gdy okazało się, że w liście inspirujących mnie blogów mam ponad 250 pozycji... !! Nawet nie wiedziałam, że aż tyle blogów odwiedzam ;) Na szczęście jest takie coś jak funkcja ustawiania w kolejności wg aktualizacji bloga ;) Inaczej chyba cały dzień by mi zajęło przejrzenie wszystkich żeby sprawdzić kto co napisał ;)

Kończę już pisać i udaję się na wyprawę po blogach ;) Mam zaległości od wczoraj... :P

Papa :*

PS. Napiszcie proszę jak Wam się podoba nowy wygląd bloga:) Może trzeba coś poprawić? Proszę o sugestie :)

I jeszcze cukiereczki u Mamuty i Oliwiaen w końcu założyła bloga na blogspocie :D Zapraszam w imieniu dziewczyn :)

7 Comentários:

Natalia pisze...

Bardzo mi się tu podoba,logo moim zdaniem idealnie współgra z tłem,ja bym tak zostawiła:)Mam do Ciebie pytanko co to jest za szablon,ten który użyłaś?Też myślę o przebudowaniu stronki w podobny sposób,ale nie wiem który to szablon

Artsandra pisze...

Fajne groszki! :)
Nawet różowy mnie tak bardzo nie razi bo to ładny odcień, choć normalnie za różem raczej nie przepadam:)

Ania Komenda pisze...

No piękne porządki. Moja sugestia to ten żółty odcien na środku. Może jakiś żółty inny trochę? Sama nie wiem. Ale generalnie mnie się tez coś takiego z digi górą marzy ale boję się zahaczać nawet o tą dziedzinę :) Na razie sobie popatrzę na cudze cudeńka.

Lena Wz pisze...

Ładne to logo, szczególnie róż mi się podoba, żółty może bardziej pastelowy? Buziole :-)

Zielona pisze...

Kurcze nie wiem jaki Wy ten żółty widzicie :D U mnie jest bardzo pastelowy... tak, że prawie biały... zaraz spróbuję jeszcze bardziej rozjaśnić ;)

Zielona pisze...

Zmieniłam na całkiem inny i teraz sama nie wiem czy jest lepiej czy gorzej ;)

Ana pisze...

rzesyłka jakby co doszła już dawno, dziękuję:*
a nowy wygląd śliczny!

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO