niedziela, 10 stycznia 2010

Na słodko i anielsko

Karteczki na Chrzest zrobione jeszcze w zeszłym roku :P
Podobna już kiedyś była... i myślę, że powstanie takich jeszcze kilka bo jestem z nich zadowolona :)


I w fiolecie :) Widać w nich moje zauroczenie listkami puncherowymi :P Już dawno miałam zamiar kupić jakiś puncher w podobnym kształcie i postanowiłam sobie zrobić prezent gwiazdkowy ;)
Już nie będę narzekać na brak listków w odpowiednim kolorze :P

Skończyłam jeszcze jeden większy projekt, z którego jestem bardzo zadowolona, ale na razie nie pokażę :P Muszę zrobić fotki :) Zdradzę, że będzie ich na prawdę duuużooo :) :) :)

Powoli myślę też o jakiejś zabawie blogowej... tyle okazji tylko czasu na przygotowanie czegoś brak. Ale biorę się w garść :) Tymczasem znów biorę udział w losowaniu niespodzianek u innych mega zdolnych osób:

* Monika z pokoju z kominkiem ;)
* Marzena
* funky martita
* Jednoiglec
* Asica P.
*
* mordka
* Nessa
* Magda
* Mi-ju

Już 3 weekendy bez szkoły zleciały... Jeszcze tylko ten tydzień i egzaminy na nowo :/ Nic nie ruszyłam... Jak zawsze wszystko na ostatnią chwilę!! A przecież obiecywałam sobie, że będę się uczyć po trochu... Widocznie taka maksymalnie wytężona praca w kilka dni daje mi wystarczające efekty ;)

Buziam :*



2 Comentários:

Nowalinka pisze...

Ale słodkie i śliczne te karteczki :)

Fioletowe poddasze pisze...

Prześliczne :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO