czwartek, 14 stycznia 2010

Rzutem na taśmę... :)

Tym razem nie będzie to rzut kartek ani nic takiego tylko...

"Jedynie" cukierki rozdawane tu i tam chyba w jakimś szaleńczym tempie ;) Gdzie się nie ruszyć tam częstują :P A ja nie ukrywam, że przytyło mi się chyba kilka kg... Wychodzą wypady na pizzę z Robertem co kilka dni... :D

Nie zaglądajcie tutaj ;)
* Marsza i jej cudne kalendarze :) Miałam okazję już jeden zużytkować i nie obrażę się jak dostanę jeszcze taki :) :)
* zielone candy u Fejferek ;)
* urodzinowe zaproszenie od Penini
* Mamuta obchodzi rocznicę :)
* i na ostatek, ale wcale nie najgorsze cukierasy w scrap.com.pl :)
Strasznie mnie cieszą te nowe kolory tuszy :) :) szczególnie chyba fioletowy :)


I jeszcze coś dorzucę... Zajawka czegoś co zaczęło się robić 7. 10... nabrało mocy prawnej... doczekało się wywołania zdjęć i później poszło z górki :) 2-3 dni półgodzinnej roboty i zrobione :) A teraz znów musi czekać na odpowiednią pogodę żebym mogła zrobić fotki. Zima nas w tym roku nie rozpieszcza :(

Zajawka:

Papapa
buziole dwa :P

3 Comentários:

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Ale ten albumik grubiutki ;)
Już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć go w całości :D

k_maja pisze...

kopa masz za zajawkę :P

dawaj całooość!!!!

anielina pisze...

Dziękuję za odwiedziny...Ja również jestem ciekawa, co tam ukrywasz...Pozdrawiam ciepło.

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO