czwartek, 28 stycznia 2010

Walentynkowe candy u Zielonej

Już wspominałam, że szykuję cukierki dla Was kochani zaglądacze :)

Tak więc (wiem, nie zaczyna się zdania od więc ale ja to lubię robić :P ) powstała energetyczna karteczka:
Następnie uszyło się tak trochę niezgrabnie moje pierwsze serduszko... trochę krzywe, trochę poszarpane i nie do końca udane ale szyte z serca ;)
A na samym końcu powstała puszka na drobiazgi.
Użyte materiały to:
-papiery z ILS z kolekcji Homo scrapiens
- ćwieki ze scrap.com.pl niestety jakoś nieładnie na zdjęciu wyszły(heh...pogoda!! ) Dokładnie te ćwieki
- falbanka z pasmanetrii
- kwiatki również z scrap.com.pl


Myślę, że jest słodko i walentynkowo?
Mam nadzieję,że tak bo cały ten zestaw tworzy:
Dodam, że puszka będzie pełna :P Ale to już zostanie niespodzianką co tam się znajdzie ;)

Zasady jak wszędzie:
1) zostawić komentarz pod tym postem w terminie od dziś aż do 8lutego godz 23:59 :) Losowanie mam nadzieję, że w miarę możliwości odbędzie się następnego dnia. Nagrodę wyślę jak najszybciej po otrzymaniu wiadomości tak by doszła do Walentynek, więc proszę o sprawdzanie wyników!!
2) wpisać w komentarzu adres swojego bloga ( mam nadzieję, że poznam dużo nowych wspaniałych blogów)
3) na swoim blogu lub stronie zamieścić informację o candy wraz ze zdjęciem. Osoby nie mające bloga proszę o wysłanie maila pod adres zielona17_17@o2.pl wraz ze wskazaniem miejsc gdzie mogę obejrzeć Waszą twórczość lub ze zdjęciami.
4) cierpliwie czekać na losowanie .

Zapraszam :)


39 Comentários:

katharynka pisze...

Więc ;P to się zapisuję, bo:
1. lubię niespodzianki
2. lubie Twoje prace
3. lubie walentynki i wszystko co z nimi związane :)

Zuzik pisze...

Piękny komplecik!:-)

Alexandra pisze...

Od jakiegoś czasu opserwuję Twoje prace i są bardzo ciekawe. A szczególnie to cukierkowe serduszko :) Też muszę sobie sprawić maszynę do szycia :)
A po niespodziankę się zapisuje, bo czemu by nie? :) I ślad zaraz zostawię u siebie :) Pozdrawiam, Ola

kornelia pisze...

witaj, Zielona!!!


a ja się zapisuję, bo nie lubię walentynek, ale Twoje cosie są śliczne!

info u mnie już wklepane!

Ingrid pisze...

Hej Marleno,
Dzięki za zaproszenie do słodkiego cukierkowa ;) oczywiście nie będę się opierała takiej zabawie :D

dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny, za miłe komentarze :* cieszę się bardzo, że podobają się Tobie moje prace...
pozdrawiam serdecznie i bardzo cieplutko
ula

mag pisze...

No to sobie stajemy w kolejeczce i lecę zamieścić info na moim bocznym pasku :)

http://scrapbooking-mag349.blogspot.com/

Ana pisze...

Ja też oczywiście się ustawiam w kolejce:)
śliczny komplecik:)

Mikko pisze...

Wspaniałe prezenty Walentynkowe :)
http://mikkoart.blogspot.com/

Weronika pisze...

Takie zielone candy? Nie przejdę przeciez obojętnie - zapisuję się!

Uwielbiam pudełeczka!

Pozdrawiam gorąco,
Weronika
www.koralikowaweraph.blogspot.com

Barbarella pisze...

super krzywulcowe serducho :)

Fioletowe poddasze pisze...

Zapisuję się!!! Piękne!

AP pisze...

Jestem Ada ,która ze swoim
e-mailem chętnie tu wpada.

e-mail wara@poczta.forward.pl

Zuza pisze...

z wieeelką chęcią się zgłoszę :( cudna kolorystyka

Oiran pisze...

ależ bardzo chętnie :)

info umieszczę dziś wieczorkiem :)

Joasiunia:) pisze...

To i ja się ustawiam:) Ciekawe co to w tej puszeczce się znajdzie:D;)

Znajdziesz mnie tutaj http://joasiunia.blogspot.com/

Pozdrawiam Joasia!:)

Natalia pisze...

ja również wpisuję się na listę :) Pozdrawiam

jolutka123 pisze...

Ustawiam się w kolejce, bardzo smakowite cukiereczki!!!!

maj. pisze...

Cudne, energetyczne cukierki!!!

Kamilcia_W pisze...

Śliczny komplet więc ustawiam się w kolejeczce i pozdrawiam ciepło!

MalinowaPanna pisze...

Witam. Ja dopiero zaczynam :)
Moje prace umieszczę jak je zrobię :D na razie się przymierzam, jestem w trakcie robienia kartki :) Idzie mi trochę mozolnie, ale myślę że niedługo skończę.
Staję ładnie w kolejce :)
i pozdrawiam ;)

Fabryka Spokoju pisze...

Ja też chcę stanąć w kolejce, cukierki są bardzo interesujące! :)

http://pasje-anny.blogspot.com/

gagipa pisze...

Z przyjemnością wezmę udział w zabawie candy.
www.bizugagipy.blox.pl

Beacik pisze...

Zapisuję się

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu :) Wpis dodam jutro... a nawet dziś :P po północy :)

http://anek73.blox.pl

Bibliofilem być pisze...

wszystko słodkie, w ślicznych kolorach :) a ta piękna puszka bardzo by mi się przydała więc stawiam się w kolejce :) info na pasku bocznym już jest :)

Aneladgam pisze...

Bardzo chętnie się dołączę, bo puszeczka nęci, oj nęci... :)
Aneladgam, http://lylis.blox.pl

Rachel pisze...

hmmmmm...takie pyszności:):):) pozdrawiam serdecznie!!!:)

Dorka Poland pisze...

cudaki prześliczne w moich ulubinych zielonościch :-) cierpliwie czekam na losowanie

Renewarte pisze...

dziękuję za życzenia :*

puszka jest świetna...

a candy na razie sobie odpuszczę, bo już za dużo tego słodkiego :)

pozdrawiam!

Unknown pisze...

I ja chetna i to bardzo, wspaniałe candy! http://kasmatka.blox.pl/html

blogasek pisze...

Candy - to ja chętna
To co wyprawiają Twoje sprawne rączki jest dla mnie cudem :)
Podglądam bloga i myślę: czemu ten świat taki niesprawiedliwy - jeden potrafi zrobić cuda z niczego, a ja potrafię najlepszy wzór/materiał sp#####

Poppy pisze...

Zapisuję się :)
www.zielonegwiazdy.blogspot.com
Pozdrawiam *->-

eda pisze...

ŚLICZNE CUKIERASY AZ SLINKA MI CIEKNIE:)

Ukka pisze...

Hi,Marleno!
What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I hope I can take part in this candy? I added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Greetings from Russia,
Ukka

Bożena Bo-Art pisze...

Świetny ten komplecik. Ja również ustawiam się w kolejce :)

artambrozja pisze...

Hej :)
Wpadam z rewizytą i staje grzecznie w kolejce do candy :)))
komplecik śliczny :)

Алёна Сидорова pisze...

Sweet candy))) http://www.helensidorova.com/2010/01/blog-post_6931.html

asieja pisze...

zdążyłam
z przyjemnością ustawiam się w kolejce..
:-)

Kreska pisze...

Wspaniały komplet! Oby mi szczęście dopisało... :o)
Pozdrawiam, Kreska.
http://myslinitkahaftowane.blogspot.com/

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO