niedziela, 24 stycznia 2010

Zima

Między nauką matematyki i zakuwaniem finansów zrobiłam sobie przerwę. Podzielę się z Wami moimi mroźnymi fotkami ;)


I kicia Klara :)Jak się pewnie domyślacie zaczęła się sesja... do południa praca, później zakuwanie :/ Nie mam czasu na craftowanie i jestem dlatego zła :( Tyle pomysłów w głowie... zaczęłam też wcześniej przygotowywać swoje planowane walentynkowe candy ale nie wiem czy dam radę je skończyć... a w związku z tym będzie trzeba to przełożyć na inny termin. Heh... może się jeszcze uda.

W ramach niedzielnego blogowania znalazłam na blogach mnóstwo nowych zabaw :) Może szczęście się do mnie uśmiechnie :) Zapraszam na poniższe blogi:
Boniusia
Lady fanaberia
Kobens
Kulka
Rudlis
Tukara
Jagodzianka
Ivonn


I to tyle :P A teraz muszę wrócić do nauki... :( Niestety dwa dni na opanowanie trzydziestu paru kartek zeszytu to nie jest dużo czasu ...

Buziole :*

1 Comentário:

Fioletowe poddasze pisze...

Super zdjęcia, szczególnie te z drwami oprószonymi śniegiem - ale klimat :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO