poniedziałek, 22 lutego 2010

Diabelsko ;)

Jakiś czas temu trafiłam na nowo utworzony blog wyzwaniowy. Mowa oczywiście o Diabelskim Młynie :) Wtedy poszukiwano nowych projektantek... muszę przyznać że myślałam o tym, ponieważ marzy mi się brać udział w takim przedsięwzięciu, ale... no właśnie Ale! Ja mam zawsze wątpliwości, przyznam, że jakoś nie wierzę w siebie ani w swoje prace... kompleksy? A może po prostu brak zdecydowania? Gdy przyszło co do czego wcale nie wysłałam zgłoszenia (środek sesji...)

A teraz zapraszam Was na zabawę jaką organizują dziewczyny :)

Cytuję:
"Jak wiecie, jesteśmy w komplecie! Chciałybyśmy żebyście poznały naszą drużynę. Dlatego też proponujemy Wam abyście przyłączyły się do Blog Hopa. Zabawa polega na odwiedzeniu blogów wszystkich projektantek oraz pozostawieniu komentarza. Miała być niespodzianka, ale nie mogę się powstrzymać - na każdym blogu znajdziecie nagrodę"

Zapraszam na blog do: Rydii, Barbary, Ewik21, Katharynki i Magdy

Naprawdę warto :)

A już za momencik, już za chwileczkę kolejny post :P
Szaleję ;)


Seja o primeiro a comentar

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO