poniedziałek, 22 lutego 2010

Z jajcem ;)

Kolejna kartka wielkanocna :P

Znów z jajkami ;) I znów z ćwiekami od Endiego i papierami od Nulki :*
A wyszło coś takiego :

Kolekcja chocomint według mnie świetnie nadaje się na kartki świąteczne :)
Chyba powstanie coś jeszcze :P

Buziole :*
Miłego poniedziałku :)


P.S. Czy Wy też nie lubicie tylko tych poniedziałków w które musicie iść do pracy?? Dzisiejszy dzień wolny całkiem inaczej mnie nastawił do tego dnia ;) I jeszcze jakie ładne słonko za oknem :) Chce się żyć... jedyny problem to panie w Urzędzie Pracy... strasznie wredna baba uprzykrzyła mi dzisiaj życie...

4 Comentários:

Joasiunia:) pisze...

Hihi super kartucha!!!:)

A co do ludzi uprzykrzających życie-wszędzie się takie Babyt-had.y znajdą:D Wrrrr mnie dzisiaj w pracy wkurzyła nie lepiej... Heh szkoda sobie na takie COŚ nerwy psuć wrrrrrrr!!!

izary pisze...

no włąśnie tak samo napisałam u siebie, nie cierpię poniedziałków, od południa w niedzielę jestem juz chora, to jakas nerwica czy jak?
Kartka bardzo fajna, tak kusisz tym
rękodziełem, ze chyba muszę i ja spróbować :):):)

maj. pisze...

Super kolorki!!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetna jajcowa kartelucha!!!
:*

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO