niedziela, 7 marca 2010

Kolczyków ciąg dalszy

Ojj naprodukowałam ich mnóstwo... kolczykomania poprostu... obecnie jestem na bezrobociu:( Czekam na przedłużenie stażu, więc mam duuużo czasu na inne rzeczy ;) I tak to własnie jest, że jak usiądę nad koralikami to nie mogę się oderwać :) Odnalazłam się w tym! Powstało już jakieś 50-60 par... hurtowa produkcja? Trochę tak, ale nie ma dwóch identycznych par! Duża część się rozeszła wśród koleżanek co mnie bardzo cieszy bo mogę tworzyć nowe :)
Wrzucam jak leci ;) Mix kolorów i wzorów...

I trochę już chyba lepszych fotek :) Wciąż ćwiczę...

Jestem z tych ostatnich trzech par zadowolona mało skromnie mówiąc ;) Ale wciąż czekam na komentarze. Może coś robię źle? Jakieś niedopuszczalne niedociągnięcia, których ja nie widzę bo się nie znam? Mam nadzieję, że nie jest tak źle :)

Pozdrawiam i życzę słonecznej niedzieli :)
Ja chyba wyciągnę w końcu R. na sanki :P
Papatki :*

9 Comentários:

douma pisze...

Z zamiłowania do niebieskiego, mnie te pierwsze się podobają najbardziej ;)

Fioletowe poddasze pisze...

Ha ha ha miałam to samo :)
Śliczne! Pozdrawiam.

Luna77 pisze...

Bardzo ładne, ale te ostatnie dla mnie najpiękniejsze :)

Jaszmurka pisze...

Ja też kiedyś przechodziłam przez szał biżuteryjny :P

trzymam kciuki żeby szybko nie przeszło :D

Artsandra pisze...

Lowe czerwone perełki!:)

Alexandra pisze...

Jejku Marlena zachwycasz, co post to ładniejsze cuda, co kolczyki to piękniejsze :) Jak na moje skromne oko to ja żadnych niedociągnięć nie widzę. A te piersze turkusowo-czarne istny miód :) Ach móc takie posiadać.... Wspaniałe - gratuluję zdolnych rączek :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudne są!!!
Dla mnie takie naj są fioletowe (bo kocham ten kolor :)) i ciemno niebieskie (jakby popękane :))
:*

Iskra pisze...

Cześć! Zadałaś trudniejsze pytanie niż Ci się wydaje bo ciężko mi wymienić konkretny sklep... Zwykle, kiedy biorę się za zakupy, kupuję w co najmniej 2-3 jednoczesnie bo w żadnym nie ma wszystkiego, co jest mi akurat potrzebne. Nie jestem wierną klientką, kupuję to tu, to tam... Na pewno mogę polecić beadshop.pl - bardzo szybka przesylka, dobra jakosc produktow, bez niedopatrzen.

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Wszystkie piękne - ale te ostatnie jak dla mnie - miodzio :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO