środa, 3 marca 2010

Wyzwaniowo

Jestem w szoku... Udało mi się zrobić dwa scrapy w ciągu dwóch dni i jestem z nich nawet zadowolona :P
A to wszystko za sprawą wyzwań różnorodnych :)
Jedyne co mi przeszkadza to zdjęcia :( Wciąż dysponuję jedynie aparatem z komórki brata który na dodatek wraca ze szkoły jak już się ciemno robi... Zostaje mi tylko sztuczne światło :(
Dlatego liczę na Waszą wyobraźnię ;) Kto zna papiery ILS ten wie jakie mocne kolory mają te scrapy :P

Najpierw na tapetę poszedł scrap wg mapki truskawki ze scrapmapek

Tak się złożyło, że pokrył się z wyzwaniem u Scrapujących Polek :)
- scrap 30x30 cm lub inny format
- minimum trzy zdjęcia
- układ dowolny
- tło nie może być czarne, szare ani brązowe (zróbcie coś w wesołych wiosennych kolorach)

I powstało takie coś na papierach z ILS, kwiatki i ćwieki z scrap.comu, napisy z gazety ;)
Wstawiam dwa zdjęcia bo na każdym są przekłamane kolory...
W rzeczywistości ten zielony papier tworzący ramkę jest rażówiasto zielony... jest prawie taki jak kiwi z papierów ILS. Szkoda, że nie udało się tego ująć na fotkach :( Całkiem inny efekt... Scrap jest żywy i kolorowy :) Może jak już odzyskam aparat to wstawię tę pracę raz jeszcze...


Druga praca powstała na wyzwanie z mapką z newslettera z ILS
Tak wygląda mapka:
Chciałam zrobić coś męskiego :) I chyba mi wyszło bo pod łapki weszły mi papiery Chocomint z dodatkiem Homo Scrapiens i Soczyste Lato :) Wymieniam dokładnie żebyście sobie scrapa wyobraziły :/ Bo kolory ni ch... nie chciały wyjść takie jakie są :/ :/ Przez te fotki nie mam szans na wygrana pewnie bo efekt marny ale w realu nie będę skromna i powiem że jestem z siebie zadowolona :)
Dziękuję tym, którzy dotarli do końca tego przydługiego posta ;) I wszystkim tym, którzy zostawiają komentarze :*
Nie wiedziałam że kartka z kurakiem będzie miała tak liczny odzew :)

Buziaki :*

7 Comentários:

aaaasssssaaaaa pisze...

świetne scrapy Ci wyszły:)

Rybiooka pisze...

Fiu fiu scrapowo u Ciebie.
O pytaniach pamiętam ale z czasem ostatnio nie teges jestem ;)

Tusia Lech pisze...

Podoba mi się ten scrap z mapki ILSu - fajny jest. A kolory rzeczywiście odbiegają od faktycznych - znam papiery, więc mogę sobie wyobrazić co nieco :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetne scrapy!!!
:*

Peninia / Gosia pisze...

Fajnie wyszło :))

Unknown pisze...

Super scrapy !!!

Dorota pisze...

Super i bardzo udane scrapy!

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO