sobota, 31 lipca 2010

Koralikowania ciąg dalszy ;)

Mimo, że mnóstwo czasu mi pochłania dalsze załatwianie spraw w urzędzie pracy oraz marzenia na temat tego jak to będzie to na biżuterię zawsze znajdę chwilkę :)


Z tworzeniem biżu jest tak, że wystarczy 15 minut żeby coś zrobić i posprzątać po sobie :) I dlatego właśnie to przeważa nad kartkowaniem... niestety!

Kolejne wytwory:

1.

2.
3.
Oczywiście jak zwykle przewaga niebieskości ;) ;) Ale co ja poradzę, że jest na nie popyt :)

Jak Wam minął weekend? Mi w bardzo miłym towarzystwie :) Było grillowanie, śpiewanie sto lat o godz. 00:00, oczy kota ze shreka i łapanie chwil aparatem siostry ;) Mam nadzieję, że to jeszcze powtórzymy w tym roku :)
Weekend uważam za udany choć bardzo męczący ;)

Pozdrawiam gorąco :* :*
I dziękuje za komentarze :)

3 Comentários:

bossanova pisze...

te drugie przypominają mi wodospad! urocze!

asieja pisze...

i mnie te drugie najbardziej się podobają..

kachasek pisze...

mmmm niebieskie... :) świetne! i właśnie te drugie - rewelacja :D

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO