sobota, 3 lipca 2010

Wracam

Powolutku będę się odkopywać :D

Dzisiaj poznałam wynik ostatniego egzaminu i mogę oświadczyć, że w końcu rozpoczynam wakacje :D nie są to wakacje takie w pełni, bo do pracy trzeba chodzić ale przynajmniej odpoczywam w weekend :)
A w przyszłym tygodniu wybieram się na urlop :D Nie mogę się doczekać!!

Jako pierwsze wrzucam kolczyki bo w ich pokazywaniu zrobiły się największe zaległości...
Były świetnym przerywnikiem między nauką ;) i powstało ich mnóstwo...
Dzisiaj tylko dwie pary i bransoletka, bo pozostałym muszę zrobić fotki :P A z tym wiadomo jak zwykle zwlekam ;)

1.Morska piana ;)

2. Fioletowe marzenie

3. Różowe kolce

Różowe podobają mi się najbardziej ;)
Były jeszcze w podobnym stylu czarne ale zdjęcie jakie mam na komputerze nie nadaje się do pokazania a kolczyki są już u córki znajomej ;) Na pewno powstaną kolejne ;)

Uciekam nadrabiać miesięczne zaległości na blogach...
Wybaczcie jeśli nie zostawię u Was komentarza ale możecie być pewne, że Was byłam ;)

Buziole :* :*

Miłego i ciepłego dnia ;)
Cieszycie się, że jest słońce??
Bo ja baaaaardzooo... :D

5 Comentários:

Mona_63 pisze...

Całusy kochana :* Tak sobie wpadłam, zobaczyć co u Ciebie słychać (a raczej widać ;) ). Kolczyki są de best :D

Halina pisze...

Witam:) Cieszę się że masz egzaminy za soba i znowu bedziesz tworzyc te wszystkie biżuterynje cudności.

Songaja pisze...

Jakie piękne rzeczy robisz. Bransoletka moja faworyta.

Niebiesko_Oka pisze...

Śliczne kolczyki i morska bransoletka równie cudne!
Różowe są rewelacyjne :).

Kasiula pisze...

Bransoletka jest rewelacyjna! Te kolorki... Kolczyki też niczego sobie :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO