niedziela, 22 sierpnia 2010

W przygotowaniu ;)

Mimo, że czekam na decyzję czy dostanę dotację czy nie to nie mam zamiaru czekać biernie ;)
Powstaje powolutku asortyment sklepu ;)

1. Chabrowy komplet
2. Czerwone perełki :)
3. Słodkie różowe :)

Poza tym dołożyłam drugą nagrodę do posta z cukierkami :) Mam nadzieję że ona przyciągnie większą ilość chętnych osób :)
Przyznam, że Wasze nazwy bardzo mnie inspirują do tworzenia ;)

A już niedługo coś całkiem nowego czego jeszcze nie pokazywałam... Niestety (albo stety ;) ) będzie to znów coś biżuteryjnego...

Zapraszam na candy w poniższym poście!!


Buziole :* Lecę na Wasze blogi nadrabiać zaległości ;)

4 Comentários:

Artsandra pisze...

Własnie miałam powiedzieć że ten chabrowy komplet mi się podoba ze względu na formę kolczyków, a tu patrzę że podobne są do wygrania!;)
Genialnie, czekam na wyniki;)

malflu pisze...

cudne kolce .....kocham w każdej postaci a u Ciebie takie z duszą Pozdrawiam

asieja pisze...

te kolczyki z drugiego zdjęcia.. niesamowicie mi się podobają

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Piękne biżutki - pozdrawiam :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO