niedziela, 15 sierpnia 2010

Krok po kroku...Candy

marzenia w trakcie realizacji...
Już dłużej nie mogę trzymać buzi na kłódkę...
Chwalipięta ze mnie ;)

Miesiąc temu złożyłam w UP wniosek na dofinansowanie na otwarcie działalności gospodarczej... Myślałam o tym już dawno ale to było coś w stylu "może kiedyś". Niestety jestem z osób, które zanim zaczną działać muszą wszystko przemyśleć...
Na szczęście mam tatę i R., który kazał mi wziąć w końcu sprawy w swoje ręce :)
No i czekam...
We wrześniu odbędzie się komisja na której przegłosują mój wniosek...
A co chcę otworzyć?
Mały sklepik ;P
Z moją własną twórczością ale nie tylko!!
Sklepik będzie nastawiony głównie na biżuterię i dodatki do włosów.
Z czasem będę go rozwijać mam nadzieję, ale najpierw muszę się przekonać czy tego typu działalność będzie mile widziana w mojej małej mieścinie...

Już nie mogę się doczekać!!

Jednak największym problemem dla mnie jest wybór nazwy...
Pierwsze co mi przyszło do głowy i co najbardziej mi się podoba to (zielona)Lemoniada .
Dlaczego tak?
Bo kolory sklepu muszą być mocne, żywe i rzucające się w oczy (lokal nieco na uboczu, ale przechodzi tamtędy dużo ludzi)
I stąd właśnie poniższe zestawienie kolorów :) :)
Daje po oczach?

A może Wy macie jakieś ciekawe pomysły na nazwę?

Wylosuję nagrodę wśród osób, które:

1. Zostawią komentarz pod tą notką

2. Jeśli w komentarzu wpiszą swoje propozycje na nazwę dla mojego sklepiku z biżuterią i rękodziełem mają dodatkową szansę na nagrodę( im więcej podanych nazw tym więcej losów bierze udział w losowaniu!!)

UWAGA! Nazwa nie może być już używana w sieci przy takiej samej lub podobnej działalności!

2. Dodatkowy los dla osób, które napiszą co myślą o nazwie wymyślonej przeze mnie- (zielona)Lemoniada

3. Każda osoba biorąca udział w zabawie jest proszona o napisanie o tym u siebie ( w poście lub pasku bocznym)


Zdjęcie nagrody pojawi się wkrótce ;) Zapewne będzie to coś z biżuterii :)


Wstawiam zdjęcie nagrody ;)

Uwaga :)
Co 30 nowych nazw będę dokładać nową nagrodę :)
Więcej nazw=więcej nagród=więcej zwycięzców :)

Zgodnie z zapowiedzią dokładam następną nagrodę :) Jest już 41 pomysłowych nazw :) Jeszcze 19 a dorzucę 3 nagrodę...
Jest już 97 podanych przez Was nazw :) Dorzucam więc kolejne dwie nagrody :)

Zapraszam!! Losowanie odbędzie się 15.09.2010 :)

Liczę na Was ;)

44 Comentários:

Joasiunia:) pisze...

Może Lemonka albo Limonka.

Limonkowy(Lemonkowy) Raj...:)

Kolorowy Świat Limonki...

Hihi nie wiem:D

Ale gratuluję!!!:*

Joasiunia:) pisze...

A no i z Lemoniadką też można kombinować:D

katharynka pisze...

GRATULUJĘ!!! Będę kibicować i trzymać kciuki. I wierzę, że Ci się uda, bo biżuterię robisz świetną!!!

A i nad nazwą pomyślę :)

Jaszmurka pisze...

Zielona! Ja po cichu trzymam kciuki moja droga za powodzenie projektu :*:*
Z nazwą nie pomogę bo mam dziurę w mózgu spowodowaną upałami hahaa

buzioooole :*:*

Fioletowe poddasze pisze...

Kochana trzymam za Ciebie kciuki :)
Nie umiem za bardzo wymyślać nazw.

Ale może Szaffka :)

Natalia pisze...

No to powodzenia życzę :)
Nad nazwą przeze mnie proponowaną się jeszcze zastanowię i coś na pewno napiszę
Jeśli o Twoją propozycję chodzi to Lemoniada jakoś tak trochę mało twórczo brzmi. Nazwa jest fajna brzmi słodko, ale świeżo, tylko czy będzie odpowiednio kojarzona i chwytliwa.
A nawiązując jeszcze do kolorów to ja osobiście bardzo lubię zestawienie kolorów limonkowy+róż+biel ;)
Pozdrawiam i kciuki ściskam :)

AP pisze...

Dzień Dobry

Lemoniada nazwą ,która w ucho łatwo
wpada.
Moje nazwy sklepu są następujące to
tworzenia napawające :):
-Pod rączką
-Zielono mi
-Piekiełko
-Kuku na muniu :)
-Crazy bigiel
-Biżu u Marlen

Ania pisze...

Gratuluje serdecznie. Zapisuję sie na Candy. Twoja biżu jest super i na pewno Ci sie uda.

Ania pisze...

Zapomniałam o nazwie. Może połączyć kolor i hasło dotyczące biżuterii, np. zielona szkatułka, cukierkowe puzderko. może też byż "normalnie" typu klipsik, koralik. Inne propozycje to kolorowa galeria, zielona galeria, cytrynowa galeria. Na koniec coś zupełnie niezwiązanego ani z biżu ani z kolorami: owocowy koktail, biżuteryjny koktail, kosz z biżuterią. Pomysły mi sie skończyły ;)

Artsandra pisze...

No!W końcu moge Ci oficjalnie pogratulować;)

Oczywiście skusze się na cukierasy, i ponawaiam moją propozycję: 'Zielona sówka' ;P

Powodzenia w dalszym załatwianiu!

Weronika pisze...

ZielonaLemoniada brzmi zachęcająco, acz bardziej pasuje mi do przytulnej kawiarenki niz do sklepiku (którego gratuluje gorąco!).

Ze swojej strony proponuję banalne Czerwone Korale czy Niebieskie Migdały:) (a moze Zielone? po niemiecku nie ma się niebieskiego pojecia)

Pozdrawiam i zapraszan na cady do mnie,
Weronika
www.koralikowaweraph.blogspot.com

ecila pisze...

Wiesz spojrzałam na kilka Twoich prac i nasuneły mi się dwie nazwy:
1. Pod zielonym kasztanem,
2. Pod słońcem Toskanii.
Nie wiem dlaczego takie, ale.. tak mnie naszło, a co do Twojej Lemoniadowej propozycji.. hmm.. jeśli to Ty - to ok! ale radzę wymyśl coś co kojarzy się z Tobą, z Twoim wewnętrznym ja. Taka moja mała skromna uwaga;)
Ścikam i 3mam kciuki!!!!

Edzia pisze...

Lemonada - kojarzy mi się za bardzo ze spożywczym:) ale mam parę chyba gorszych propozycji:
1. Biżuland,
2. Zielony Drucik,
3. Zielono Nam,
4. U Lemonki/Limonki,
5. Lemonkownia,
6. Warsztat Limonki
7. Limonkowe Imaginarium
Nom, starałam się o nazwy pod Twój nik i Twoją propozycję:)))
Pozdrawiam i zapraszam na edzia-goodies na małe candy do 15:) imieninkowe:)

PatiS pisze...

aaaa Zielona genialnie!! Moje marzenie! Gratuluję odwagi!
Ja też noszę się z takim pomysłem już chyba z rok, ale boję się cholernie tych wszystkich opłat, urzędów, a lokal...hoho to dopiero bajońskie sumy :(
Zazdraszczam strasznie i chętnie obejrzałabym ten twój raj:):) Kolory trafione w 10. Sama wybrałabym takie multi-multi:):)

A nazwa hmmmm...łączenie poszczególnych pozycji dowolne hihi:)
1. Limetka
2. Szkatułka
3. HandLime (chociaż to bardziej brzmi jak nazwa lumpeksu;)
4. (S)Pinky - dla różowej dekoracji sklepu;)
5. Zielona Perełka ew. Perełki Zielonej

Jak cos jeszcze wpadnie mi do mózgownicy to napiszę:):)

Powodzenia kochana!!!

Unknown pisze...

Gratuluję, trzymam kciuki! Może... "Koralina"

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Gratuluję. Nazwa....hmmmm....
1. Zielony koral
2. Koral Zielonej
3. Koral-Lemo (albo odwrotnie)

Dana Solmilar pisze...

Nazwa Lemoniada podoba mi się. Brzmi orzeźwiająco i kolorowo.
Natomiast jeśli miałabym coś proponować, to tak na szybko przychodzi mi na myśl
Zielona Galeria lub Zielona Marlena.
Pozdrawiam i trzymam kciuki za powodzenie projektu:)

Kamino70 pisze...

Powodzenia życzę!
Może "zielona sroka" ...
pozdrawiam

Zuzik pisze...

Moje propozycje nazw:
-Biżulandia
-Twórczy Zakątek
-U Zielonej
-W Zielonym Gaju
-Cudeńka Marlenki
-Zaczarowana Szkatułka
-Tajemniczy Kuferek
-Kolorowy Świat Biżuterii
-Limonkowa Łąka
Nazwa (zielona)Lemoniada jest ok!;-)
Pozdrawiam!

G-a pisze...

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Gratuluję zdobycia się na odwagę i zycze powodzenia.

Co do nazwy, którą podałaś to moim skromnym zdaniem jest zła, bo kojarzy się bardziej z hurtownią napojów.

Jeśli mogę cos podpowiedzieć to nazwa ma być krótka, przechodząc koło sklepu chciałabym wiedzieć co tam moge kupić (bez wchodzenia).

Napiszę tu bo może ktoś jeszcze skorzysta: u mnie na blogu po lewej stronie są linki do klubu przedsiebiorcy (fantastyczna sprawa), myslę że znajdziesz tam mnóstwo informacji i dobrze zaplanujesz swój biznes.
Razem z mężem też przygotowujemy się do otwarcia własnego biznesu i korzystamy z wiedzy klubowej, zeby dobrze wystartować i rozwinąc firmę.

Jakiś czas temu sama chciałam otwierać działalnośc na już, ale dzięki Wandzie tego nie zrobiłam i dobrze bo nie byłam przygotowana (kto bedzie Twoim klientem? masz wybraną grupe docelową, niszę?).

A tu fragment szkolenia z klubu na temat wyboru nazwy:

Jak wazna jest nazwa twojej firmy? - OGROMNIE wazna bo w
wiekszosci wypadkow, to cos co tworzy pierwsze wrazenie na twoich
potencjalnych klientach, wspolnikach.
A wiec nazwa bedzie decydowac czesto o tym jak twoja firma jest
postrzegana. Jesli nazwa jest niezrozumiala, albo egoistyczna -
stworzona glownie w celu "robienia wrazenia" - albo jesli twoja
nazwa jest zbyt dluga, albo wprowadza ludzi w blad - celowo albo
przypadkiem .. to wszystko zlozy sie na negatywne wrazenie,
ktorego nie da sie odkrecic.


Reszta w klubie (4 str A4 tylko tego szkolenia),zapisz sie też na szkolenia darmowe Wandy bo takie też są co jakis czas.
Pozdrawiam, G-a.

jolutka123 pisze...

Dziękuję za odwiedzimki na moim blogu, piekną tworzysz biżuterię, z nazwą nie za bardzo pomogę ale wymyśliłam coś takiego np. Kolorowe(ew. zielone) rękodzieło, albo SZkatułka, Skrzynia Twoich marzeń .. pozdrawiam, gratuluję t pomysłu i trzymam kciuki by się zrealizowało:))

Anibyleco pisze...

Witam serdecznie:) Oczywiście zapisuję się na Candy:) Jednak nie mogę wymyślić żadnej nazwy dla Twojego sklepiku:( Nazwa wymyślona przez Ciebie jest fajna, kojarzy mi się ze słodyczą:) Czymś o przyjemnych barwach... ciepłych:)

Pozdrawiam Ania
http://anibyleco.blogspot.com/

eMKa pisze...

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. A co do nazwy... hmmm... może
Lemoniadową rączką

albo po prostu

Galeria Lemoniady

Galeria u Lemoniady

Zielona galeria (choć to bardziej kojarzyć się będzie z roslinamu)

czy coś w tym stylu... :)

Jagna pisze...

Gratuluję odwagi i trzymam kciuki za powodzenie :)
Co do nazwy limonkowej - bardzo mi się podoba :)
a od siebie dokładam propozycje:
Zielony kuferek

Zielony Sezam

Bazarek cudów
:)

Fabryka Spokoju pisze...

Bardzo podoba mi się ta nazwa - Zielona Lemoniada - nie kojarzy się bezpośrednio z biżuterią, ale przywodzi mi na myśl coś oryginalnego i niepowtarzalnego! :) Jak wpadnę sama na jakiś pomysł, to na pewno zostawię komentarz.

oswoicautyzm.blogspot.com pisze...

Świetne prace,a na cukierasy mam ochotę:)hmmm - napewno wymyślisz lub zdecydujesz się na jakąś nazwę - ważne by była Twoja a decyzja płynęła prosto z serca...:)
pozdrawiam i zapraszam do mnie
http://askowaodskocznia.blogspot.com/

oswoicautyzm.blogspot.com pisze...

Piękne prace:) co do nazwy - dziewczyny już podały tyle propozycji,ważne aby decyzja o nazwie płynęła prosto z serca...
pozdrawiam
http://askowaodskocznia.blogspot.com/

oswoicautyzm.blogspot.com pisze...

Biżuteria cudna,bardzo podoba mi się ta lemoniadowa nazwa:)pozdrawiam i zapraszam do mnie
http://askowaodskocznia.blogspot.com/

amma pisze...

Bizuteria robisz swietna!To trzeba przyznac!Ta Lemoniadka jest fajna ale moze nieco krocej U Limonka, Swiat wedlug Limonki... ochh nie wiem zadanie nie jest proste :)Zycze powodzenia i brawo za odwage!
Pozdrawiam

Claoodia Art pisze...

Dzięki za odwiedziny u mnie :) Oczywiście chętnie wezmę udział w Twoim candy!

Gratuluję realizacji pomysły ze sklepikiem :) Oby wszystko poszło jak najlepiej i wiele klientek (klientów?) Ci życzę :)

co do nazwy zaproponowanej przez Ciebie to jest bardzo ładna i jeśli taką sobie wymarzyłaś to zostań przy niej, chyba, że któraś z podanych przez dziewczyny bardziej przypadnie Ci do gustu.

Co do moich propozycji nazwy to muszę się chwilę zastanowić, bo już jest ich tyle, że ciężko coś wymyślić. Mam nadzieję, że nie będą się powtarzać z podanymi już wcześniej:

1. Zielona biżuteria
2. biżuteria u Zielonej
3. Zielony świat
4. Galeria Zielonej
5. Zielony koralik
6. Mała galeria
7. Zielona galeria
8. Galeria cudów
9. Koralikowy raj
10. Tęczowa galeria
11. Paleta kolorów
12. Kuferek skarbów
13. Biżuteria Marleny
14. Koralikowy Świat Marleny
15. Marlena-ART
16. Marlena Hand-Made
17. Galeria Marleny
18. Koraliki Zielonej

Powodzenia :)

Avarill pisze...

Witam serdecznie :)
To może i ja dorzucę coś od siebie :) Po pierwsze - serdecznie gratuluję podjęcia własnej działalności. Życzę Ci wielu sukcesów, i mam nadzieję, że wszystko wypali :)
Po drugie. Nie wiem, czy Ci się to spodoba, ale zgadzam się z G-a. Nazwa trochę nie pasuje do sklepu z bibelotami... Trzeba jednak być obiektywnym. I nie mówię tego, by Ci zmniejszyć zapał, ale by doradzić. Nazwa zdecydowanie musi nawiązywać do tego, co się sprzedaje. "Zielona Lemoniada" to fajna nazwa, ale kojarzy się bardziej z kawiarnią czy "Zieloną budką". Nazwa musi być krótka, najlepiej jednoczłonowa, choć i dwu- jest OK.
To, co mi przychodzi do głowy, to:
Zielona Spinka
Zielona Broszka
Limonkowo
Zielony Guziczek
Limonkowa Galeryjka
Zielony Kuferek
Biżutkowo
Koraliki i kolczyki
Wstążeczka
Szufladowo
Zielone Błyskotki
(Zielona) Mulinka

Większość moich nazw jest dłuższa, bo nie wiem, czy chcesz nawiązywać do "zielonej" czy "lemoniady".
W każdym razie życzę powodzenia :)
Zapisuję się oczywiście na candy i zapraszam w wolnej chwili do siebie.
Pozdrawiam :)
bizuterium.blogspot.com

asjah pisze...

Zgadzam się, że Zielona Lemoniada pasuje bardziej do kawiarenki, ale w sumie można te dwa pomysły połączyć. Galeria, a w środku przytulny kącik, parę stolików i... zielona lemoniada.

Jeśli mamy trzymać się zieleni, to mam takie pomysły:
Zielony Kapturek,
Ever Green,
Zielona Laguna,
Zielone Migdały
i oczywiście Zielone Pojęcie.

Pozdrawiam i życzę samych sukcesów ;-)

Claoodia Art pisze...

pomyślałam, że może być jeszcze:
- świat koralików
- świat kolczyków
- rękodzieło Marleny

:)

Anonimowy pisze...

gratuluję:)co do nazwy sklepiku to proponuje:
- green inspiration
- kolczykowo
- drobiazgowo
- limonkowe biżu
- szczęśliwe uszko
- limonkowe uszko- Marlenkowy koralik
to moje propozycje:)
pozdrawiam serdecznie i zapisuję się do zabawy: ARTYSTKA26@poczta.fm

Yoasia pisze...

Po pierwsze Gratuluje i trzymam kciuki za powodzenie.
Nazwa też bardziej mi pasuje do kawiarenki czy sklepiku spożywczego:)
jest fajna ale jakoś nie przywodzi na myśł biżuterii.

Co do moich pomysłow...

1 Zielone skrzenie
2 Zielony motyl
3 Bizuteryjna dzungla
4 dzungla ozdób
5 Zielona perła
6 Limonkowy szyk
7 Sklepik zielonej ( tak po prostu)
8 Biżuteria na uboczu
9 Korale za rogiem ( jesli jest to blisko za jakims rogiem)
10 Zielona za rogiem
11 Błyskotki za rogiem
13 Koralowa tecza
14 błyskotki Zielonej
15 Mały szyk
16 mały klejnot
17 Zielony klejnot
18 Klejnocik
19 MM (od merlin monroe i dac np zarys jej twarzy w logo. Nie wiem czy tak mozna ale pasuje. Bo ona kochała diamenty i bizuterie:))
20 Koralikowy zaułek
21 Zielony zaułek
22 Niecodzienność
23 Deszcz korali
24 deszcz błysku (błyskotek)
25 koralowe krople
26 Zielony diamencik
27 Szmaragdzik
28 Szmaragdowo
29 Szmaragdem nawlekane
30 Szmaragdowy sezam
30 szmaragdowa Lady


chyba juz nic nie wymyśle dzisiaj:)

Yoasia pisze...

31.Szmaragdowa bajka
32. Szmaragdowa spinka
33 Szmaragd
34 Szmaragdowy zakątek
35 Szmaragdowy kacik
36 Szmaragdowy zamek
37 Szmaragdowa kraina
38 szmaragdowy paciorek

9wszedzie gdzie 'szmaragdowy" mozna dac zielony i odwrotnie:)

raeszka pisze...

Na candy chętnie się dopiszę, a co do nazwy sklepu, to nie jestem w takim wymyślaniu dobra ale bardzo jestem ciekawa jak będzie się Twój sklepik nazywał :).

Irbisek pisze...

Lemoniada jest całkiem fajna :)Ale mogłaby być także "Zielona limonka" też brzmi nieźle, tak myślę...
Teraz nazwy... Nie mam talentu do wymyślania, ale niech będą takie:
1. Limonkowa spinka
2. Świat zielonej
3. Zielona spinka
4. Lemowłosy
5. Zielone candy ;D
6. Świat według spinki
7. Cytrynowy świat
8. Świat według zielonej
9. Zielony błysk
10. Zielone koraliki
11. Lemoniadka
12. Na kształt limonki
13. Limonka we włosach
14. Biżuziel
15. Na zielono malowane

Mam nadzieję, że nic się nie powtórzyło. A jeśli tak to przepraszam, nie miałam zamiaru kopiować pomysłów.
Zapraszam: http://irbisek.blogspot.com/

sylwik pisze...

"Zielona lemoniada" jest bardzo fajna :) mi ta pasuje. A co mi jeszcze przyszło do głowy to "Grasz w zielone?" albo "Zielony koralik" . Ale lemoniada jest oryginalna :)
Powodzenia! http://filcowewybryki.blogspot.com/

sylwik pisze...

oj widzę że zielony koralik już był ;) a była "Zielona Galeria"? albo "Galeria Zielona Lemoniada" - wtedy będzie wiadomo o co chodzi ;) Albo Zielony Sklepik? ;))

Gosia pisze...

Dziękuję za zaproszenie do zabawy;-)
moje propozycje to: zielony kufer (lub kuferek), Limonkowa skrzynia skarbów, limonkowo-prezentowo, Zielona galeria (chyba już ktoś mnie uprzedził), limonkowa galeria, LIMONERIA, green-biżu, biżutarium :D

Annette pisze...

Bardzo mi się podoba ten rodzaj działalności gospodarczej! Szkoda, że to nie u mnie, bo odwiedzałabym często! ;)
Oczywiście co do nazwy to się nie będę narzucać, ale podobałoby mi się coś kontrastowego (jeśli chodzi o kolory) i lekko tajemniczego. Np. "Zielona Poziomkowa"
"Green Live"
"Zielone jabłuszko"
"Jabłko-mięta"
"Zielony Mak"
albo po prostu "zielono mi" ;)
Pozdrawiam i trzymam kciuki!! :*

Gosia Zadrożna pisze...

Zapisuję się na Candy!!
Nazwy nie umiem wymyślić, niestety....

Agnieszka De... pisze...

Podziwiam za odwagę trzymam kciuki.
Co do nazwy to nie mam "zielonego"pojęcia:)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO