sobota, 14 sierpnia 2010

Wprowadzenie

;)
Tak sobie poszperałam żeby Was trochę natchnąć zanim znajdę trochę czasu, zbiorę myśli i zbiorę się na odwagę żeby opowiedzieć co od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie...

A chodzi mi coś co jest związane z takimi żywymi kolorami :) :)

1. "Just call me Bubbles darling, everyone does!", 2. Mini Wallet~Paisley~Pink~Lime Green~Pink Polka Dots, 3. Argyle Dreams, 4. Modern Cupcake Tee, 5. In my dining room..., 6. Multi Dot Minky (Pinks/Lime/Black), 7. pink, lime and orangeade cookies, 8. 7/365 - 7/28/10: Pink & Lime, 9. summer time lime & popsicle pink, 10. Lime and pink squares fused glass ring , 11. dusty rose / pink and lime green ipod cover, 12. lime!, 13. Not available, 14. Black raspberry mojito, 15. Limão [Lime], 16. lime rickey.jpg

Jak Wam się podoba połączenie limonki z czernią i różem?? Proszę wypowiedzcie się na ten temat :) :) !! Będzie to dla mnie bardzo przydatne :)
Ciąg dalszy nastąpi...

5 Comentários:

Artsandra pisze...

Trochę mi żal że już nie będę miała niespodzianki...:) Nie no, żartuje!:P

Limonka... Mówiłam już że bardzo podoba mi się Twój pomysł z tym połączeniem kolorów!

Trzymam kciuki!

Jowita pisze...

Polaczenie kolorow swietne, bardzo soczyste i radosne

Decorka pisze...

ja uwielbiam od jakiegos czasu kontrasty ;) wiec pomysl rewelacja :*
buziaki i zapraszam do siebie
sodalit-art.blogspot.com

JaMajka pisze...

Bardzo mi się podoba :)

Gosia pisze...

Limonka z czarnym jest fantastyczna, co do różu wyrażam swoją bardzo subiektywną opinię: nie pasuje mi to jakoś, po prostu nie przepadam za różem. Nie lubię go i kropka. Za to zieleń limonkową uwielbiam, podobnie jak czerń, a ich połączenie jest fantastyczne. Pomimo moich obiekcji nie da się zaprzeczyć, że wszystkie 3 kolory w jednej kompozycji przyciągają wzrok.

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO