środa, 1 września 2010

HURA!!

Udało się :) :)
Dostałam dzisiaj listownie pozytywne rozpatrzenie wniosku o dotację :) :)

Jeszcze nie wierzę w to, że będę miała swój sklepik... i jestem świadoma tego, że zanim będzie on naprawdę taki jaki chcę żeby był minie ogromnie dużo czasu! Ale jestem bardzo szczęśliwa, że się udało :) I, że znalazłam swój cel w życiu :) a przynajmniej cel na najbliższy rok, bo tyle czasu muszę utrzymać sklepik by nie oddawać pieniążków...

I co z tego, że studiuję? Czy to mi w czymś przeszkadza żeby sprzedawać w sklepie?? Bo niektórzy tak uważają... A ja mam ich zdanie nie powiem gdzie... bo studiuję dla siebie! Po to żeby w przyszłości mieć "zapasowe koło"...O i tyle powiem ;) Nie chcę się denerwować bo to jest dzień radosny :) :) tylko długa droga przede mną zanim zobaczę pieniążki na oczy... najpierw muszę skończyć staż który mam do końca września ;) Później się zobaczy...

A za to, że tak we mnie wierzycie podzielę się kolejnymi nowościami ;)

1. Motyle w brzuchu ;)
2. Chabrowy raj
3. Afrykańskie? Tak mi się kojarzą, ale co ja wiem o Afryce... :) ?

Dziękuję za uwagę ;)
Wiem, że powinnam już dołożyć kolejną nagrodę, ale mam nadzieję, że wybaczycie mi opóźnienie!!
Tak czy siak ogłaszam, że
do wygrania w moim candy są już trzy nagrody!!
Hmm... a może już 4? Jutro policzę nazwy :P

Buźka :*

12 Comentários:

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Przepiękne biżutki - no i gratuluję - wpadłam przypadkiem a tu tak radosny dzień - pozdrawiam :)

katharynka pisze...

chabrowe....mrrrrrrrrr

Gratuluję ze wszystkich sił!!!!

Dusia pisze...

Piękne te z motylkami :) Śliczne naprawdę no i gratuluję !

Mira pisze...

wow! świetna ta bijou!! A gdzie będzie sklepik? trzymam kciuki!

katharynka pisze...

zapraszam do zabawy - szczegóły u mnie na blogu :)

Joasiunia:) pisze...

Nooo to gratulacje:D Super:):):)

Piękne kolczyki:)

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

te błękitne korale z motylkami są przepiękne! sama mam kilka tych koralików w tym kolorze i aż szkoda mi cokolwiek z nich robić, bo same w sobie są takie śliczne (;
i oczywiście gratulacje! wiedziałam, że Ci się uda (:

PatiS pisze...

Gratuluję!! Spełniaj swoje marzenia! Powiem słońce, że dodajesz mi skrzydeł. Może i ja się wreszcie odważę na jakąś mała pracownię??! Ależ bym chciała..:D:D:D
Piękne kolczyki!:*

Iskra pisze...

gratulacje! :)
Z ciekawości... starałaś się o dotacje unijne czy takie z urzędu pracy?

Claoodia Art pisze...

Gratulacje! Przy okazji zapraszam do zabawy - szczegóły u mnie na blogu: http://claoodia-art.blogspot.com/2010/09/10-rzeczy-ktore-lubie.html Miłego dnia :)

ecila pisze...

GRATULUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Jestem mile zaskoczony masz super smykałkę i odnajdujesz w dzisiejszych trudnych realiach polskiego rynku życzę Ci powodzenia.[Zastanawiam się po kim to odziedziczyłaś}

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO