niedziela, 12 września 2010

Jak leci...

przepraszam, że ostatnio tak mało piszę tylko fotki wrzucam ;)
Po prostu mam takie zaległości we wrzucaniu nowych rzeczy, że nie wiem kiedy uda mi się pisać posty z bieżącą biżuterią...
Sporo czasu zajmuje wciąż przygotowywanie się fizyczne i psychiczne do otwierania sklepiku ;) Na razie jestem na etapie załatwiania kursu :)

Kolejne biżutki :)
W kolejności robienia mniej więcej ;)

1. Słodkie cytrynki
2. Różowe ufo ;)?
3. Skąpane w złocie
4. Rzymianki
5. ... miały być kolejne ale mam problem cos z blogerem :/ Wam też od jakiegoś czasu wyskakują jakieś błędy jak otwieracie stronki?

Miały być też zwierzenia co lubię ale zostawię to na inny dzień :P

Buźka :*

4 Comentários:

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Piękna biżuteria - taka radosna :)

Yoasia pisze...

Rzymianki sa przecudne.... strasznie mi sie podoba i kolor i forma tych kolczyków.
No pozosta łe tes sliczne...

asjah pisze...

Żółte sliczne!
Reszt nie widzę, niestety. Minie też ostatnio coś bloger krzaczy, osiwieć mozna ;-)

Jaszmurka pisze...

Zielona nie nadążam za Tobą :D

Buziole i trzymam cały czas kciuki. I żeby z nazwą Cię oświeciło :*:*

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO