czwartek, 16 września 2010

Wyniki

Wow!!

Jestem pod wrażeniem!!

Mam spisanych 171 nazw podanych przez Was :) :) Propozycje są bardzo bardzo ciekawe, jedne bardziej drugie mniej pasujące ale są :)
A ja wciąż nie zdecydowałam :P Oczywiście Lemoniada wciąż chodzi mi po głowie... Ale mam też kilka typów wśród Waszych propozycji :) Jak już się zdecyduje to będę prosić o zgodę na wykorzystanie pomysłu ;)

Bardzo Wam dziękuję za udział w zabawie!!

Z moich wyliczeń wynika, że nagród powinno być 6 :)
Cztery już znacie, dwie kolejne będą niespodziankami :)

Niestety nie będzie zdjęć z losowania... baterie mi padły a nie chcę przeciągać i naginać Waszą cierpliwość ;) Przygotowanie losów zajęło mi ponad 2 godziny!! Ha ha ;) Sama sobie skomplikowałam życie takimi skomplikowanymi zasadami i podwajaniem komentarzy :P

Przyznam, że wynik losowania mnie zadziwił ale miło :) :)
Ale po kolei...

Pierwsza nagroda:
trafia do Yoasi :)

wylosowałam Margarete :)

i tutaj... Joasiunia :)

I... znów Yoasia :) :)

Piąta nagroda-niespodzianka... i co to będzie za niespodzianka bo trafia znów do Yoasi :) :) oj najwięcej nazw wymyśliłaś i Ci się poszczęściło kochana :) :) :)

Szósta nagroda, również niespodzianka trafi w ręce... ClaOOdii

Proszę ClaOOdie, Joasiunie i Margarete o przesłanie adresów na maila- zielona17_17@o2.pl i cierpliwość ;)
Adresik Yoasi mam :*

Raz jeszcze dziękuję za zabawę :D :D

Buźka :*



8 Comentários:

ecila pisze...

Gratulacje zwyciężczyniom!!

Joasiunia:) pisze...

Gratulacje i baaardzo się cieszę:):):)

Claoodia Art pisze...

Nie mogę uwierzyć!! :) Pierwszy raz coś wygrałam w candy!! :) Dziękuję :*

PatiS pisze...

Gratulacje!!

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Gratuluję zwyciężczynią - śliczna biżu :)

Gosia pisze...

Ożesz kurcze, no nie mogę!!! to już 3cia nagroda ostatnio, los się do mnie uśmiechnął, wcześniej przez rok ani jednego candy nie wygrałam :-) Dzięki dzięki i jeszcze po stokroć dzęki!!! Adres zaraz podeślę i życzę Ci mnóstwo powodzenia z planowanym biznesem, żeby się jak najlepiej rozwijał i żeby był jak najbardziej dochodowy.

Yoasia pisze...

Kochana ja jestem w szoku. na maila odezwe sie jutro bo teraz siedze na laptopie meza i do poczty nie mam jak sie dostac.....
przesylke dostalam dzis i normalnie macam co chwila....
ta niesodziankowa zwalila mnie doslownie.

I wiesz... to piewsze candy w ktorym cos wygralam i to az 3 upominki.
jestem w szoku i normalnie wzruszona do glebi.....

No kocham cie normalnie i tyle a jak juz otworzysz ten swoj sklepik to na pewno sie wybiore do ciebie.

a moze "lemoniadowe korale"
albo "Koralowa lemoniada"

Claoodia Art pisze...

Wczoraj przyszła paczuszka :) Kolczyki są prześliczne! Dziękuję! :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO