piątek, 24 września 2010

Nowa dawka kolorów

Czas na kolejne biżutki :)
Mam nadzieję, że nie macie mnie jeszcze dosyć??

1. Błękitna bransoletka- crackle, koraliki malowane
2. Fioletowe kolczyki z zawieszką z masy fimo i szklanych pereł
3. Turkusowe perełki
4. Proste niebieskie
5. Brązowe szklane perły i błękitne crackle
6. Drewniany misz-masz na sznurku
7.
8. Czerwone korale ;)
9. Drewniana bransoletka

A teraz uciekam nadrabiać zaległości u Was na blogach :*
A zastanawiacie się co ja robię tak późno w domu jeszcze :)?
Muszę odebrać 6dni urlopu i kończę staż :) :)
A to jest kolejny krok do rozpoczęcia działalności :P

Ściskam :*

I dziękuję tym którzy dotrwali do końca tego postu ;)

4 Comentários:

Iza pisze...

ładniutkie biżutki:) dziękuję za udział w moim candy!:) Pozdrawiam!:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczne kolory! Najbardziej urzekły mnie błękity :)

;) pisze...

Te fioletowe z perłą i fimo powaliły mnie z nóg... zachwycające...

fasoolka pisze...

Śliczne! a najbardziej w oko wpadły mi malowane, niebieskie koraliki :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO