niedziela, 26 września 2010

Lubię...

Udało się ;) wygrzebałam się trochę z zaległości i mam chwilę by napisać post o tym co lubię ;)

Do zabawy zaprosiły mnie: Alexls, Claoodia, Filasia, G-a ( mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam... jeśli tak przepraszam!!)

PODSTAWOWE zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejne 10 osób i poinformuj je w komentarzach

Lubię:
1. Pizzę ;) Już nie raz o tym wspominałam...
2. Kolor niebieski ;) i różowy ale już miejsca mi brakło :P
3. Zachody słońca
4. Herbatę... w "hurtowych" ilościach ;)
5. Czekoladę :)
6. Mieć ze sobą zawsze aparat... po prostu mieć ;) Zdjęcia nie zawsze robię...
7. Książki... i wcale nie muszę ich mieć ;) Wystarczą takie z biblioteki! Nie jestem z tych osób które potrafią kilkanaście razy przeczytać jedną książkę...
8. Biżuterię... właściwie noszę tylko kolczyki i srebrny łańcuszek ale uwielbiam dotykać, oglądać, po prostu mieć żeby sobie leżała i czekała na swoją okazję ;)
9. Prezenty!! A kto ich nie lubi :P? Zbliżają się moje urodzinki i już nie mogę się doczekać co tym razem wyczarują moi bliscy ;) Ale żeby nie było że jestem egoistką uwielbiam tez patrzeć na uśmiech obdarowanej osoby!!
10. Lubię... kochać ;) w ogóle jestem romantyczką... ktoś wątpił ;)?

Wystarczy tego gadania :P
Ściskam :*

5 Comentários:

anielina pisze...

Dziękuję za odwiedziny...w biegu pozerkałam sobie na Twoja biżuterię - śliczne rzeczy tworzysz...Rozejrzę się jeszcze troszkę u Ciebie...Pozdrawiam serdecznie!!!

Annasza pisze...

Super jest twoja biżuteria, niesamowicie podoba mi się ta błękitna bransoletka z poprzedniego posta i te fioletowe kolczyki, niespotykane cudeńka!! :)) Pozdrawiam :)

Iskra pisze...

z tą biżuterią to hcyba wszystkie kobiety tak mają... takie sroczki. :D

Nessa pisze...

witaj! wyślij proszę fotkę z wymianki kolczykowej na angel.nessa1987@gmail.com

Nulka pisze...

kochana dopiero dzisiaj złapałam chwilkę coby życzyć Ci dużo zdrówka, energii na wszystkie zaplanowane działania, mnóstwa weny i PRZYJACIÓŁ SERDECZNYCH :***
Sto lat babolcu :*

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO