wtorek, 12 października 2010

Się dzieje ;)

Oj tak... dzieje się ;) Lokal na sklepik już prawie wyremontowany i mam nadzieję, że niedługo wstawię jakieś fotki ;) Kolorki na ścianach jak dla mnie bomba :D Limonka z różem wygląda jak w moim marzeniu ;) Niestety jest też szara rzeczywistość... czasowo nie wyrobiłam tak jak chciałam- trzeba się dostosowywać do Pań w UP i do wielu innych czynników niezależnych ode mnie...
Ale jest fajnie :)

Oczywiście tworzy się wciąż coś nowego ;)
I chcę zaprezentować dzisiaj kolejne nowości, które wyszły spod moich rączek ;)

1. Bransoletka z drobniutkich koralików 6mm crackle i 4mm
2. Różowo-szare proste ale eleganckie ;)
3. Czerwone korale po raz kolejny ;)
4. Landrynkowa bransoletka
5. Lodowe korale
Mam nadzieję, że podoba Wam się choć trochę to co zrobiłam? Bo nie ukrywam, że mam nadzieję na to, że towar szybko będzie znikał z półek ;)

Ściskam :* :*

6 Comentários:

katharynka pisze...

piękne, naprawdę piękne, a szczególnie ta pierwsza bransoletka

ALEXLS pisze...

Jako milosniczka rozowego jestem zachwycona;)
Caly czas trzymam kciuki za powodzenie Twojego przedsiewziecia! Koniecznie pokaz zdjecia tego magicznego miejsca!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudeńka, cudeńka i jeszcze raz cudeńka!!!
Kolczyki... mrrrr... uwielbiam :D
:*

arbuziary pisze...

Kolorowo i zdrowo!

coco.nut pisze...

hej, hej, co tam u ciebie? jak tam sklepik? bo tak długo już milczysz... wszystko ok?

Moniś-ka pisze...

śliczne wszystko a szczególnie ostatnie korale mi się podobają, Dziękuje za udział w candy i odwiedziny,zapraszam ponownie:)Pozdrawiam:)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO