sobota, 2 lipca 2011

Marynarza powrót sprzed roku ;)

Hej hej :)
Właśnie dziś rozpoczęłam upragnione wakacje :D Ostatni egzamin z rana napisany, a jeśli nie zaliczony to i tak do września mam go z głowy :P

Mam nadzieję, że jeszcze nie spisaliście mnie na straty bo mam zamiar nadrobić
"stracony" na naukę czas ;) Tylko szykuje się w lipcu trochę wyjazdów, więc z czasem może być ciężko.

Zanim się wygrzebię z zaległości to pokarzę co robiłam przez ten czas co "nic nie robiłam" ;)
Pamiętacie ten post z zeszłego roku?
Okazuje się, że moda jeszcze nie przeminęła co mi jest bardzo na rękę bo motywy marynarskie baardzo mi się spodobały :)
Niestety udało mi się sfotografować tylko jeden komplet w tym stylu bo pozostałe sprzedały się dosłownie wydarte spod rąk ;)
Oto on:
Komplecik ten wciąż jest do kupienia :) Po jakiekolwiek informacje zapraszam na maila;)

Życzę udanego weekendu :*
A po niedzieli mam nadzieję, że zacznę nadrabiać zaległości na Waszych blogach!!

1 Comentário:

Artsandra pisze...

Heeeej! Jesteś!:)
Dobrze widzieć nowy post;)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO