niedziela, 3 lipca 2011

Szok!! PIRAT

Zapraszam wszystkich na bloga tego Pana/Pani...
http://bizuteria-amandy.blogspot.com/
Okazało się, że robię taką ładną biżuterię, że osoba ta wykorzystała moje zdjęcia jako nowości!!
Post z dzisiejszego dnia...
Wszystkie zdjęcia są moją własnością!!
Proszę na dowód:
http://zielona.blogspot.com/2010/09/nowa-dawka-kolorow.html
http://zielona.blogspot.com/2010/10/sie-dzieje.html

A teraz proszę o jakieś rady... jestem wk...no jak tak można w ogóle?! Na bezczela... Zrobiłam Prt Sc i zastanawiam się czy to wystarczy? Jakie kroki podjąć? Poza tym, że trzeba napisać do "szanownej" osoby...?

9 Comentários:

Asia i anioły pisze...

rzeczywiście ma te same zdjęcia!!! złodzieje i oszuście.. A fuj!!!!!

Ania Komenda pisze...

kochana, bardzo mi przykro... w sprawie postepowania prawnego nic nie poradzę ale na pewno dobrze jest znakować swoje zdjęcia tak, zeby nie dało się ich ukraść;

Katrina pisze...

Mojemu lubemu, który jest fotografem, coś się kojarzy, że jeśli chce się z taką sprawą pójść do sądu, to trzeba print screeny potwierdzić u notariusza... Ale tak na 100% to pewny nie jest.

I wcale nie dziwię się Twojemu oburzeniu. Za każdym razem tego typu sytuacje mnie szokują!

Kasiula pisze...

Myślę, że ni tylko Ty jesteś poszkodowana. Patrząc na ten kolejny post, pod tym z Twoimi zdjęciami, a na starsze tego pana, to od razu rzuca się w oczy różnica w jakości wykonania i w jakości zdjęć.
Nie rozumiem takich ludzi.

Agnieszka M pisze...

Zbierz dowody i zgłoś na policję i do prokuratury naruszenie praw autorskich.
Możesz napisac do osoby, ale nie musisz, że ma usunąc zdjęcia, bo inaczej podejmiesz odpowiednie kroki. Poczytaj sobie dokładnie ustawę o prawach autorskich, masz duże pole do popisu w tej chwili. Na komputerze powinnaś też miec swoje oryginały zdjęc.

Katrino, przed sądem sprawę kierujemy na policję.. sąd to gdy chcemy pozwac o odszkodowania daną osobę.

Takie sprawy już są ścigane z urzędu..... (sprawy karne)

wiol5 pisze...

Witam serdecznie.Ta osoba jest mało myśląca wszystkie zdjęcia z ostatniego posta są cudze .wszystko widać po kliknięciu zbadaj zdjęcie lub właściwości.Smutne jest to,że ciebie spotkało.Twoich zdjęć już nie znalazłam a może nie wyłowiłam ....widać się przestraszył.Pozdrawiam Wioletta

Natalia pisze...

Zapraszam po wyróżnienie:)

Monika Madejek pisze...

Mi się nóż w kieszeni otwiera, gdy trafiam na takie rzeczy!!!
Dość często dostaję "donosy" z linkami od znajomych i nieznajomych znających moje prace z takimi wątpliwymi perełkami. Wtedy piszę do delikwenta i grzecznie straszę konsekwencjami prawnymi:) Jak dotąd zawsze działało.
Kochana, zapraszam do mnie po wyróżnienie.

kacha pisze...

Sprawa oburzająca i przykro mi że tacy ludzie żerują w sieci na "dorobku" innych , ale na pocieszenie zapraszam do siebie po wyróżnienie:-)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO