poniedziałek, 19 stycznia 2009

100 dni

...do matury ;)

Obiecałam pochwalić się fotkami więc wrzucam na razie te co mam u siebie :) Może później dorzucę jeszcze kilka ;)

Przed wyjściem
darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków

I poprawiny :)

darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków

Ok...ok już Was nie zanudzam :) Dziś w końcu zaczęłam scrapować :) :) Hura!! Niedługo pokażę jakie kartki wymodziłam ;)

PS. Zajrzyjcie do Deco Marty i VanillaDecor

Buziaki :* Lecę odespać te przetańczone noce ;)

9 Comentários:

truskawkaM pisze...

nono ale z Ciebie laseczka ;)

k_maja pisze...

nonono, ale laska!!!

ALEXLS pisze...

Swietnie wygladalas na swojej studniowce! Ciesze sie, ze i rownie dobrze sie bawilas. Pozdrawiam!

Drycha pisze...

ah te studniówki ;)
fajnie wyglądałaś :)

Jaszmurka pisze...

Sądzęęęę po tych poprawinach, że studniówka była udana :P

Ja po swojej to chyba miesiąc czasu do siebie dochodziłam ;)

Teraz odeśpij a potem scrapuj :P

buziole :*

Ana pisze...

ale miałaś śliczną sukienkę na poprawinach:)))

Zielona pisze...

Dziękuję wszystkim :*

Miło czytać takie komentarze :)

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

poprawiny po studniowce? co to takiego, bo ja nie wiem i nie miałam ;P
na zdjęciu z podwiązkami ten pan wygląda jakby surowo oceniał wszystkie panie (;
nooo, i teraz czas na naukę! ja tez juz jestem po balu.

Nowalinka pisze...

Niezła laska z Ciebie, no no no!!
Pięknie wyglądałaś w tej sukience :)
No, to teraz powodzenia na maturze! :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO